info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

مدرک زبان مورد تایید سفارت آلمان کدام است؟

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
German language certificate

آلمان از کشورهایی است که در طل سال مهاجرین بسیاری به این کشور مهاجرت می‌کنند. برای اینکه بتوانید به این کشور مهاجرت کنید، باید مدرک زبان داشته باشید. البته باید بدانید که سفارت آلمان هر مدرکی را قبول نمی‌کند، تنها برخی از مدارک خاص توسط این سفارت قابل تایید است. در این مقاله در مورد مدرک زبان مورد تایید سفارت آلمان صحبت می‌کنیم. همچنین برخی از انواع آزمون‌های زبان آلمانی جهت دریافت پذیرش تحصیلی در آلمان را نیز بیان خواهیم کرد. برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این کشور باید حتماً مدرک زبان آلمانی داشته باشید.

مدرک زبان آلمانی برای مهاجرت

آزمون‌های زبان و گواهی زبان مورد تایید برای پذیرش دانشگاه و سفارت آلمان برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور جهت کار یا تحصیل را دارند، دغدغه بزرگی است. برخی از مدرک زبان آلمانی برای مهاجرت به شرح زیر هستند.

مدرک DSH: مدرک DSH از جمله معتبرترین گواهی زبان کشور آلمان محسوب می‌شود. این آزمون در حال حاضر در کشور ما برگزار نمی‌شود و تنها در دانشگاه‌های دولتی آلمان برگزار خواهد شد. این آزمون دو بخش کتبی و شفاهی را شامل می‌شود که باید نمره این مدرک ۱ تا ۳ کسب شود.. بالاترین نمره این آزمون ۳ است.

مدرک TestDaf: این آزمون برای متقاضیان پذیرش در دانشگاه‌های آلمان گواهی معتبری است که معمولاً در موسسه گوته برگزار خواهد شد. پذیرش و رتبه قابل قبول این آزمون برای مهاجرت بسیار مهم است.

مدرک GDS: این مدرک آزمونی است که معمولاً مهارت‌های فوق العاده پیشرفته زبان کشور آلمان را برای افراد غیربومی ارزیابی خواهد کرد. در طی سال این آزمون معمولاً ۴ بار برگزار می‌شود. سه هفته قبل از این آزمون می‌توانید جهت ثبت نام آن اقدام کنید.

مدرک زبان موسسه گوته: مدرک زبان گوته از معتبرترین و شناخته شده‌ترین مدارک زبان آلمانی است که سفارت آلمان آن را بدون هیچگونه سوالی قبول می‌کند. این آزمون در ۶ سطح برای بزرگسالان و کودکان ارائه خواهد شد. موسسه گوته در کشور ما نیز نمایندگی دارد که برای ایرانیان علاقمند به مهاجرت و کشور آلمان خدمات لازم را انجام می‌دهند.

مدرک آزمون TELC : از دیگر آزمون‌های بین‌المللی زبان کشور آلمان آزمون TELC است که مورد تایید سفارت آلمان است. این آزمون بر اساس CEFR تدوین شده است که مربوط به شورای اروپا بوده و جهت سنجش ۱۰ زبان رایج در اروپا از جمله زبان آلمانی برگزار می‌شود.

انواع مدرک زبان مورد تایید سفارت آلمان

برای مهاجرت به آلمان باید مدرک زبانی را به سفارت این کشور تحویل دهید که مورد تایید باشد. به ویژه برای کار و تحصیل مدرک زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از انواع مدرک زبان مورد تایید سفارت آلمان به شرح زیر هستند:

مدرک زبان انگلیسی آزمون تافل

مدرک زبان انگلیسی آزمون تافل از جمله مدارکی است که بدون شک توسط سفارت آلمان تایید می‌شود. آزمون تافل یک آزمون بین المللی جهت ارزیابی سطح زبان بوده و در برخی از شهرهای کشور ما نیز برگزار می‌شود. اگر بخواهید در این آزمون شرکت کنید، می‌توانید از طریق سازمان سنجش نیز اقدام نمایید.

مدرک زبان انگلیسی آزمون آیلتس

آزمون آیلتس سییستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی بوده که به عنوان یکی از مدارک زبان مورد تایید سفارت آلمان شناخته می‌شود. تمامی دانشگاه‌های آلمان این مدرک زبان را به خوبی قبول دارند. در صورتی که شما این مدرک را داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید پذیرش دانشگاه را دریافت کنید. این آزمون در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.

مدرک زبان آلمانی آزمون TESTDAF

این آزمون برای متقاضیان علاقمند به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی الزامی محسوب می‌شود، که برای بررسی و ارزیابی سطح مهارت‌های مختلف زبان آلمانی است در کشور ما موسسه گوته مرکز برگزار کننده این آزمون است.

مدرک زبان آلمانی مورد تایید سفارت برای مهاجرت

تمامی این مدارک و آزمون‌هایی که ذکر شد، مورد تایید سفارت آلمان برای مهاجرت است. در صورتی که بتوانید نمره قابل قبولی را در این آزمون‌ها به دست آورید، بدون شک به راحتی می‌توانید برای مهاجرت اقدام کرده و همچنین برای تحصیل در دانشگاه به راحتی اقدام کنید. در صورتی که این مدارک را نداشته باشید، مهاجرت به این کشور سخت و تا حدی که غیر ممکن می‌شود.

سطح زبان آلمانی مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان

سطح زبان آلمانی مورد نیاز برای مهاجرت به کشور آلمان با توجه به شیوه مهاجرت برای هر فردی متفاوت است. اگر قصد تحصیل در این کشور و دانشگاه‌های دولتی به زبان آلمانی دارید، باید با توجه رشته و دانشگاه مد نظر خود مدرک زبان آلمانی B1 تا C1 را لازم دارید. اگر از طریق جاب سیکر برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید، باید مدرک زبان آلمانی شما در سطح B1 باشد. اگر از طریق ویزای جاب آفر بخواهید به این کشور بروید، سطح زبان آلمانی شما تنها به نظر کارفرما بستگی دارد. اگر بخواهید جهت اخذ ویزای همراه آلمان اقدام کنید، باید دانش زبان آلمانی شما در سطح A1 قرار داشته باشد.

سخن پایانی

در این مطلب مدرک زبان مورد تایید سفارت آلمان را بررسی کردیم. برای اینکه بتوانید به این کشور مهاجرت کنید، باید حتماً مدرک زبان مورد تایید کشور را دریافت نمایید. فراگیری زبان آلمانی برای زندگی راحت‌تر در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میلاد یوسفی
03 نوامبر 2023

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp