info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

برترین سیستم های آموزشی کشورهای جهان

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
1 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
برترین سیستم های آموزشی

به‌ طور کلی ۱۹۵ کشور در جهان وجود دارد که سطوح مختلف تحصیلات را در خود جای دادند. همان‌طور که می‌دانید آینده، فرهنگ و اقتصاد هر کشوری وابسته به مدارس و دانشگاه‌ های آن‌ها است. بنابراین انتخاب سیستم آموزشی نقش بسیار مهمی در آینده هر کشوری خواهد داشت. کسانی که قصد مهاجرت دارند لازم است در مورد سیستم‌های آموزش عالی کشورهای دیگر نیز اطلاعات جامعی داشته باشند. در این مقاله ما قصد داریم در مورد برترین سیستم‌ های آموزشی کشورهای جهان صحبت کنیم.

ایالات متحده آمریکا

ایالت متحده آمریکا مرکز بهترین و برترین سیستم های آموزشی در دنیا است. در این کشور قویترین و بهترین دانشگاه‌ ها و کالج‌ ها در حال فعالیت هستند. لازم به ذکر است اعتبار مدارک آموزشی در مقاطع مختلفی که در این کشور صادر می‌شوند بسیار بالا بوده و همه‌ جای دنیا آن را قبول دارند. تقریباً بیش‌ از ۴۵۰۰ مرکز آموزشی در کشور آمریکا معتبر هستند.

با توجه به تنوع زیادی که در این کشور وجود دارد، تمام دانشجویان می‌توانند نسبت به شرایط تحصیلی و مالی خود دانشگاه موردنظر را انتخاب نمایند. سه روش دولتی، خصوصی و تحصیل در خانه برای سیستم‌ آموزشی آمریکا وجود دارد.

 سوئیس

یکی از کشورهای برتر دنیا که برترین سیستم های آموزشی را دارد، سوئیس است. تمامی کسانی که از مراکز آموزشی این کشور فارغ‌ التحصیل می‌شوند به‌ راحتی می‌توانند وارد بازار کار حرفه‌ای و تخصصی رشته‌ های خود شوند. استاندارد های سیستم آموزشی بولونیا در تحصیلات کارشناسی کشور سوئیس اجرا می‌شوند. با توجه به مزایای بسیار زیادی که در پی تحصیل در این کشور حاصل می‌شود، افراد زیادی برای مهاجرت تحصیلی به کشور سوئیس اقدام می‌کنند. قدرت قوی و کیفیت بسیار بالایی که سیستم آموزشی این کشور دارد، توانسته آن را در میان بهترین مراکز آموزشی اروپا قرار دهد.

دانمارک

یکی از عالی‌ترین کشورهای دنیا برای تحصیل، دانمارک است. در این کشور تمامی امکانات برای تحصیل فراهم شده است و دانشجویان می‌توانند در محیطی امن و عالی به تحصیل بپردازند. در این کشور رشته‌ های مهندسی و علوم زیستی، علوم اجتماعی و غیره با کیفیت آموزشی بسیار بالا ارائه می‌شوند.

به‌ طور کلی باید بگوییم که تحصیل در کشور دانمارک این امکان را به شما می‌دهد که با برترین سیستم های آموزشی در محیطی بسیار دوستانه و سرشار از خلاقیت بتوانید دوران تحصیل خود را بگذرانید. با توجه به این‌ که مدرک تحصیلات عالی یکی از اولویت‌ های اصلی در این کشور به‌ شمار می‌رود، از طریق مالیات هزینه آن تأمین خواهد شد و در واقع دانشجویان به‌ طور کاملاً رایگان می‌توانند در این کشور تحصیل کنند.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

 سوئد

سوئد نیز یکی از کشورهای برتر دنیا با برترین سیستم های آموزشی به‌شمار می‌رود که در تمام مقاطع تحصیلی با کیفیت‌ ترین و پیشرفته‌ ترین خدمات را ارائه می‌کند. پس‌ از گذراندن دوره‌ های کارآموزی در این کشور دانشجویان می‌توانند حتی در حین تحصیل به‌ صورت نیمه‌ وقت مشغول به کار شوند. لازم به ذکر است که در کشور سوئد پس‌ از اتمام تحصیلات عالیه دانشجویان می‌توانند مطابق با رشته تحصیلی خود در محل مناسب استخدام شوند.

کالج و دانشگاه دو دسته از مؤسسات آموزش عالی در کشور سوئد هستند، ولی هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد. لازم به ذکر است که دانشجویان بین‌المللی نیز می‌توانند از امکانات دانشگاه‌های سوئد استفاده کنند و برای تحصیل اقدام نمایند.

 

 کشور فنلاند

کشور فنلاند نیز دارای برترین سیستم های آموزشی بوده که بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. در ابتدای ورود دانشجویان، به هر کدام کارت اقامت موقت دانشجویی تعلق می‌گیرد که این جزو مزایای تحصیل در کشور فنلاند به‌ شمار می‌رود. زیرا این کارت مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان خواهد داشت.

کارت‌های اقامت موقت دانشجویی به مدت یک‌ سال اعتبار دارند و پس‌ از اتمام اعتبار آن‌ها دانشجو می‌تواند به اداره مهاجرت مراجعه کرده و آن را تمدید نماید. مزیت دیگر اقامت تحصیلی فنلاند، داشتن رفاه اجتماعی بالا است. جالب است بدانید که برای تحصیل در مقطع دکترا از کشور فنلاند هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و پس‌ از اتمام دوره دکترا اقامت دائم به شما تعلق می‌گیرد.

هلند

جالب است بدانید حتی مدرک دیپلم از کشور هلند می‌تواند موفقیت حرفه‌ای شما در سراسر جهان را رقم بزند. شهرت و کیفیت سیستم آموزش عالی کشور هلند در دنیا زبانزد است. دانشجویان پس‌ از اتمام تحصیل در این کشور، به‌ راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

با توجه به داشتن یکی از برترین سیستم های آموزشی در این کشور تقاضای زیادی از سوی دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در هلند وجود دارد. تحصیل در سیستم آموزشی هلند به زبان انگلیسی است و همین امر موجب پیشرفت در زمینه برنامه‌ های مطالعاتی انگلیسی‌ زبان شده‌ است.

سنگاپور

اگر به‌ دنبال کشوری هستید که تحصیل در آن به زبان انگلیسی باشد، کشور سنگاپور می‌تواند یک گزینه مناسب به‌شمار آید. تدریس در تمامی مراکز آموزشی عالی در کشور سنگاپور به زبان انگلیسی بوده و به‌ همین خاطر مؤسسات عالی این کشور از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به شرایط مناسبی که برای تحصیل و زندگی در این کشور مهیا شده‌ است، افراد زیادی از سراسر دنیا برای گرفتن بورسیه تحصیلی به کشور سنگاپور تلاش می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید حتماً کشور سنگاپور را نیز مورد بررسی قرار دهید.

کانادا

یکی دیگر از کشورهای جهان که دارای بهترین سیستم آموزش عالی است، کشور کانادا بوده که توانسته قویترین نظام‌های آموزشی را در سیستم خود بگنجاند. جالب است بدانید که دانشجویان فارغ‌ التحصیل از این کشور به‌ راحتی می‌توانند نسبت‌ به مهارت و تخصص خود وارد بازار کار شوند. پذیرش دانشجویان بین‌المللی یکی از مزایای تحصیل در کشور کانادا محسوب می‌شود.

در این کشور آن‌ چه مورد بررسی قرار می‌گیرد استعداد و توانایی‌های واقعی هر شخصی است و ملیت به‌ هیچ‌ عنوان مطرح نمی‌شود. در کشور کانادا سه دسته برای تحصیلات دانشگاهی وجود دارد که عبارتند از: تحصیل در کالج، تحصیل در مؤسسات فنی و تحصیل در دانشگاه. تمامی این دوره‌ها هم به زبان‌ های انگلیسی و فرانسوی ارائه خواهند شد.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

 استرالیا

یکی از بهترین گزینه‌ ها برای مهاجرت تحصیلی کشور استرالیا است. بسیاری از دانشگاه‌ های مطرح در دنیا متعلق به کشور استرالیا هستند. در این کشور فضای تحصیلی به‌ صورت پژوهش محور بوده که همین امر موجب ایجاد خلاقیت در دانشجویان می‌شود. مزایای تحصیل و رفاه اجتماعی موجود در استرالیا، باعث شده‌ است که افراد زیادی از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کنند. دانشجویان می‌توانند با تحصیل در استرالیا تجربه‌های شغلی مناسبی را کسب نمایند و به‌ راحتی پس‌ از اتمام تحصیل در رشته خود مشغول به کار شوند.

 سخن پایانی

در مطالب فوق ما سعی کردیم به معرفی برترین سیستم های آموزشی جهان بپردازیم. چنانچه قصد مهاجرت تحصیلی دارید، توصیه می‌کنیم کشورهای ذکر شده در این مقاله را مورد بررسی قرار دهید و نسبت‌ به شرایط خود اقدام نمایید. در میان کشورهای ذکر شده برخی از آن‌ها مناسب برای علوم زیستی و برخی دیگر مناسب برای علوم فنی و مهندسی هستند؛ بنابراین رشته تحصیلی نیز می‌تواند در انتخاب شما برای مهاجرت تحصیلی تأثیرگذار باشد.

1 دیدگاه

  1. نودی گفت:

    عالییییییییییییییییی

دیدگاه ها بسته هستند

Admin
17 آوریل 2019

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp