info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

برای مهاجرت به استرالیا چه مدرک زبانی نیاز است؟

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید

برای مهاجرت به استرالیا نیاز به مدرک زبان مشخصی دارید که این مدرک توسط خود استرالیا تعیین شده تا افراد با داشتن یک مدرک زبان معتبر وارد این کشور شوند.  لازم به ذکر است که زبان این کشور انگلیسی می‌باشد؛ به همین دلیل به این زبان اهمیت می‌دهد تا افرادی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به این قاره کوچک را دارند حداقل این مدرک را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در این کشور فعالیت بهتری انجام بدهند و دچار مشکل از نظر زبان نگردند.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

انواع مدارک زبان برای مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا همان گونه که گفتیم نیاز به مدارک زبان می‌باشد، البته گفتیم که این کشور به داشتن مدرک زبان انگلیسی اهمیت زیادی می‌دهد که انواع مدرک زبان انگلیسی وجود دارد که هر فرد با در اختیار داشتن یکی از آنها می‌تواند میزان تخصص خود در زبان انگلیسی را نشان بدهد. از انواع مدارک زبان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. آزمون آیلتس: در این آزمون اصولا زبان فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کارشناسان بدانند که فرد مهاجر تا چه اندازه در زمینه شنیدن و صحبت کردن و نوشتن و خواندن مهارت دارد. نمرات این آزمون بین ۱ الی ۹ محاسبه می‌شوند.
  2. آزمون تافل: تافل تنها آزمونی است که هر چهار مهارت آکادمیک زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را به روشی که در یک کلاس درس وجود دارد، می‌سنجد. بالاترین نمره در این آزمون ۳۰ است که افراد با دریافت آن می‌توانند به راحتی تاییدیه مهاجرت را دریافت کنند.
  3. آزمون PTE: این آزمون نسبت به دو نمونه دیگر بسیار ساده‌تر است و افراد با انتخاب آن می‌توانند به راحتی در آزمون زبان مهاجرت به استرالیا شرکت کنند و در آن قبول شوند. برای دریافت قبولی باید نمره‌ ای میان ۱۰ الی ۹۰ دریافت نمود.
  4. آزمون OIT: این آزمون مهارت‌ های تخصصی افراد در زبان را مورد بررسی قرار می‌دهد و افراد باید نمره با حروف A و B دریافت کنند تا بتوانند تاییدیه مهاجرت بگیرند.
  5. آزمون کمبریج: در این آزمون زبان افراد به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتواند در فعالیت‌ های حرفه‌ای شرکت کند، نمره این آزمون باید ۱۵۴ و بالاتر باشد تا فرد بتواند تاییدیه دریافت کند.

برای این که بتوانید به این کشور مهاجرت کنید همواره نیاز به یک مدرک زبان دارید؛ به همین دلیل موارد بالا برای شما در نظر گرفته می‌شوند و در صورت داشتن تخصص در هر کدام می‌توانید به راحتی تاییدیه مهاجرت را دریافت نمایید و بدون هیچ گونه مشکلی وارد این قاره شوید و در آن مشغول به تحصیل و کار گردید. پس با توجه به این موارد گفته شده اگر قصد مهاجرت دارید باید یکی از مدارک گفته شده را تهیه کنید و زبان انگلیسی را تا دریافت مدرک ادامه بدهید.

اهمیت مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا

اهمیت مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا باعث شده تا افرادی که قصد مهاجرت را دارند همواره به فکر آموختن زبان باشند و بالاترین مدرک ممکن را دریافت نمایند. امروزه نه تنها کشور یا همان قاره استرالیا بلکه تمام کشور‌های دنیا برای تاییدیه مدرک مهاجرت افراد به مدرک زبان اهمیت زیادی می‌دهند، زبان انگلیسی هم یک زبان بین‌المللی به شمار می‌رود که البته زبان مردم استرالیا نیز انگلیسی است و افراد برای این که بتوانند به راحتی در این کشور به تحصیل و کار بپردازند باید این زبان را به صورت تخصصی آموخته باشند و یکی از مدارک گفته شده را دریافت کنند.

این کشور برای ورود افراد به کشور خود نه تنها داشتن مدرک زبان را تعیین کرده بلکه مشخص کرده که هر فرد در هر مدرک باشد به نمراتی داشته باشد تا بتواند مجوز دریافت کند، با این وجود باید تلاش کنید تا بهترین نمره را دریافت نمایید. اداره مهاجرت استرالیا آزمون‌ های آیلتس، تافل،‌ کمبریج، OET و PTE را تایید می‌کند اما باید این مدارک از موسسات معتبری که مورد قبول این سازمان هستند تهیه گردد.

مدرک زبان مورد نیاز برای کادر درمان

برای افرادی که در زمینه پرستاری و پزشکی و در کل بهداشت و درمانی فعالیت می‌کنند مرکز مهاجرت استرالیا شرایط مشخصی را در نظر گرفته مثلا افرادی که دارای این گونه مدارک هستند باید مدرک او‌ای‌تی در اختیار داشته باشند و آن را در مراکز معتبر گرفته و از همه مهمتر بالاترین نمره را داشته باشند تا بتوانند مجوز مهاجرت دریافت نمایند. داشتم این مدرک زبان نشان می‌دهد که افراد بالاترین سطح تخصص را در زبان انگلیسی دارند و می‌توانند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند و در کشور استرالیا زندگی کرده و تحصیل نمایند.

ناگفته نماند که این گونه افراد باید تسلط بیشتری به زبان انگلیسی داشته باشند؛ به همین دلیل برای ورود آنها به استرالیا داشتن مدرک OET الزامی است که باید در زمان ارائه مدارک به دفتر مهاجرت باید این مدرک را هم در میان مدارک خود داشته باشند تا از طرف دفتر مهاجرت مورد بررسی قرار بگیرد که البته با وجود آن بهتر می‌توان تاییدیه دریافت کرد.

سخن پایانی

مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا بسیار الزامی است و متقاضیان باید اطلاعات خود نسبت به آزمون‌ های مورد تأیید این کشور را بیشتر کنند. همان گونه که گفتیم آزمون‌ های مورد ‌تأیید مرکز مهاجرت این کشور شامل آیلتس، تافل، PTE، OIT و کمبریج می‌شوند که در هر یک از این آزمون‌ ها سنجش 4 مهارت زبانی بررسی می‌گردد و اصولا افرادی که بتوانند بالاترین نمره را دریافت کنند، می‌توانند مهاجرت خود را انجام بدهند. هر کشور قوانین خاص خود را برای دریافت مهاجر دارد کشور استرالیا نیز بیشتر از هر نکته‌ ای به داشتن مدرک زبان انگلیسی افراد توجه می‌کند تا بتواند شرایط بهتری را برای مردم خود فراهم کند و همه افراد با یک زبان واحد با هم ارتباط برقرار نمایند. برای دریافت مجوز مهاجرت باید نمره ‌تعیین شده برای هر مدرک را در آزمون دریافت نمود به همین دلیل نیاز به دانش بالا در زمینه زبان انگلیسی دارید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میلاد یوسفی
22 اکتبر 2023

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp