info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

معرفی بهترین و ارزان ترین دانشگاه های آمریکا برای ایرانیان

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید

تحصیل در دانشگاه های ارزان آمریکا دیگر یک رویا نیست. به این دلیل که امروزه با وجود بستر گسترده‌ای که فضای اینترنت به وجود آورده است، به راحتی می‌توان اطلاعات قابل قبول انواع دانشگاه را مورد بررسی قرار داد. در این شرایط است که می‌توان انتخاب آگاهانه‌ای داشت و به راحتی یک مهاجرت تحصیلی عالی و بدون دردسر را تجربه کرد.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ارزان ترین دانشگاه های آمریکا برای ایرانیان

یکی از اصولی‌ترین و بهترین راه‌ های مهاجرتی به آمریکا، مهاجرت تحصیلی است. بسیاری از دانشگاه‌ های آمریکا رتبه‌ های بالایی را در سطح بین‌المللی از آن خود کرده‌اند؛ به همین دلیل، اگر یک دانشگاه معتبر و ارزان قیمت را در آمریکا پیدا کردید، بدون معطلی باید به فکر مهاجرت تحصیلی بیفتید. برخی از دانشگاه‌ های معتبر در آمریکا وجود دارند که هزینه‌ های معقولانه‌ ای را برای تحصیل برآورد می‌کنند. حال به نظر شما ارزان ترین دانشگاه های آمریکا کدامند؟

1. دانشگاه بریگم یانگ (Brigham Young University)

دانشگاه بریگم یانگ را می‌توان جزء دانشگاه های ارزان قیمت آمریکا معرفی کرد. این دانشگاه که رتبه بسیار بالایی را هم به خود اختصاص داده است، یکی از برترین دانشگاه‌ های آمریکا به شمار می‌آید. این دانشگاه که به انگلیسی BYU نام دارد از سال 1875 فعالیت خود را آغاز کرده است.
از جمله پرطرفدارترین رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شوند، می‌توان به روانشناسی و حسابداری اشاره کرد. اگر میانگین مبلغ را برای شهریه سالانه این دانشگاه بخواهیم در نظر بگیریم، 12 هزار دلار می‌تواند مبلغ بسیار مناسبی باشد. البته این که شما چه رشته تحصیلی را انتخاب می‌کنید، قطعاً روی هزینه دانشگاه تأثیر واضحی می‌گذارد.

2. دانشگاه نیومکزیکوی شرقی (Eastern New Mexico University)

دانشگاه نیومکزیکوی شرقی در سال 1934 تأسیس شد و در حال حاضر جزء دانشگاه های ارزان قیمت آمریکا شناخته می‌شود و می‌توان گفت انتخاب قابل قبولی به شمار می‌آید. دوره‌ ها و برنامه‌ هایی که این دانشگاه ارائه می‌دهد، باعث می‌شود تا شما بتوانید چندین مدرک تحصیلی عالی را دریافت کنید.
نرخ پذیرش این دانشگاه 60 الی 70 درصد برآورد شده است و هیچگونه وابستگی مذهبی خاصی در این دانشگاه وجود ندارد. مسکن، امکانات ورزشی، آموزش از راه دور، خدمات شغلی، کتابخانه، کمک‌های مالی، مشاوره تحصیلی و بسیاری از امکانات دیگر را این دانشگاه در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید که بابت تشکیل پرونده، دانشگاه نیومکزیکوی شرقی هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. از جمله رشته‌های محبوبی هم که می‌توان نام برد، شامل:
• پرستاری
• حسابداری
• بایولوژی
• بیزینس
• علوم انسانی و هنر
• قضاوت کیفری

3. دانشگاه دپیپل

دانشگاه دپیپل (University of the People) به عنوان یک مؤسسه خصوصی آموزش از راه دور و آموزش آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است. این دانشگاه از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است و جزء بهترین و ارزان‌ترین دانشگاه‌های آمریکا به شمار می‌آید. این دانشگاه در کالیفرنیا و در شهر پاسادینا قرار گرفته است. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده چیزی حدود 54% دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان بین المللی هستند. مهارت زبان انگلیسی و مدرک کارشناسی 2 شرط اصلی برای ورود به این دانشگاه است.

4. دانشگاه ایالتی نیکولز ( Nichollas State University)

برای تحصیل در دانشگاه های ارزان آمریکا دانشگاه ایالتی نیکولز هم گزینه مناسبی به شمار می‌آید. اگر در مورد درصد پذیرش این دانشگاه بخواهیم با شما صحبت کنیم، 93% عدد مناسبی می‌تواند باشد. شهریه‌ای که سالانه باید به این دانشگاه پرداخت کنید، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده حدود 6 هزار دلار است. پرستاری و بیزینس 2 رشته بسیار پرطرفدار در این دانشگاه معروف و ارزان قیمت محسوب می‌شوند.

5. دانشگاه ایالتی آلکورن (Alcorn State University)

دانشگاهی دیگر به اسم آلکورن هم یک دانشگاه ارزان قیمت برای تحصیل در آمریکا است. این دانشگاه در سال 1871 تأسیس شد و بیشتر از 50 برنامه آموزشی را ارائه می‌دهد. این دانشگاه همچنین به دانشجویان خود این اجازه را می‌دهد تا حداقل 1 ترم را در آمریکای جنوبی سپری کنند. این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که با موسسات آموزشی معتبری در سطح جهان در حال همکاری و مراوده است.

6. دانشگاه ایالتی بریج واتر (Bridgewater State University)

در دسته‌بندی دانشگاه های ارزان قیمت آمریکا نام دانشگاه ایالتی بریج واتر را هم نباید فراموش کرد. این دانشگاه که در ایالت ماساچوست قرار گرفته است، با نام اختصاری BSU شناخته می‌شود و به خاطر داشته باشید که فضای این دانشگاه، در بین 9 دانشگاهی که در این ایالت واقع شده‌اند، جزء بزرگ‌ترین‌ها است. شهریه‌ای که سالانه باید به این دانسگاه پرداخت کنید هم حدود 7 هزار دلار برآورد شده است. روان شناسی و سیستم‌های اطلاعاتی جزء رشته‌های محبوب در این دانشگاه به شمار می‌آیند. از لحاظ سرویس‌دهی و تغذیه هم می‌توان گفت که این دانشگاه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

7. دانشگاه ایالتی مینوت (Minot State University)

در داکوتای شمالی هم دانشگاهی به نام مینوت وجود دارد که جزء برترین و البته ارزان قیمت‌ترین دانشگاه‌ها به شمار می‌آید. می‌توان گفت که این دانشگاه از سال 1913 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به حال، جزء برترین‌ها بوده است. در داکوتای شمالی این مجموعه سومین دانشگاه بزرگ به شمار می‌آید.
در مقطع کارشناسی ارشد هم می‌توان گفت که رشته‌های عدالت کیفری، امور مالی، کاراجتماعی و… جزء پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آیند. دوره‌ های دانشگاهی در این مجموعه به صورت آنلاین هم ارائه می‌شوند که شما به 2 صورت تمام وقت و نیمه‌وقت می‌توانید از چنین خدماتی استفاده کنید.

8. دانشگاه ایالتی میسوری جنوب شرقی (Southeast Missouri State University)

یکی دیگر از دانشگاه های ارزان قیمت آمریکا بدون شک، دانشگاه ایالتی میسوری جنوب شرقی نام دارد. هزینه شهریه‌ ای که در این دانشگاه باید بپردازید، چیزی حدود 15 هزار دلار است که نسبت به دیگر دانشگاه‌ های ارزان قیمت در امریکا کمی بیشتر است. هنر و علوم انسانی، پرستاری، روانشناسی و تدریس دوره ابتدایی جزء محبوب‌ترین رشته‌ های این دانشگاه محسوب می‌شوند.

 

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میلاد یوسفی
07 اکتبر 2023

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp