info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

تشخیص ویزای تقلبی کانادا

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
تشخیص ویزای تقلبی کانادا

از آنجایی که این روزها مهاجرت، مخصوصا به کشور کانادا افزایش پیدا کرده است و باید متقاضیان از شرایط و مدارک خاصی برخوردار باشند، بازار سودجویان برای ساخت ویزای جعلی افزایش پیدا کرده است که علاوه بر هدر رفت زمان و هزینه ها هیچگونه ارزشی نخواهد داشت بنابراین بررسی ویزا و تشخیص ویزای تقلبی کانادا یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید.

ما در این مقاله سعی داریم تا روش های شناسایی و استعلام ویزای جعلی کانادا را برای شما بازگو کنیم تا افراد کلاهبردار نتوانند از اعتماد شما سواستفاده کنند.

ویزا چیست ؟

قبل از شناسایی ویزای جعلی باید این را بدانیم که ویزا چیست، چه زمانی از آن استفاده می شود. داشتن ویزا به عنوان یک مدرک مهم برای سفر ضروری است. این مدرک به دارنده (فردی که ویزا به نام او صادر شده باشد) امکان سفر و ورود قانونی به آن کشور را می دهد.

افرادی که متقاضی ویزا هستند باید به سفارت کشور مقصد مراجعه نمایند و یک برچسب یا مهر (همان ویزا) را در یکی از صفحات گذرنامه الصاق نمایند و تنها در این صورت است که ورود به آن کشور برای افراد مجاز می شود. این برچسب یکی از اوراق دولتی کشور کانادا محسوب می شود و صدور و استفاده از آن تنها به دست مقامات این کشور امکان پذیر خواهد بود.

انواع مختلفی از ویزا وجد دارد که متناسب با مسیرهای ورود به یک کشور دریافت می شوند. هرکدام از این ویزاها شرایط و مدارک خاصی را نیاز دارند و همچنین روندهایی که برای اخذ آن‌ها طی می‌شود با یکدیگر متفاوت است.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ویزای تقلبی کانادا چیست؟

ویزای های تقلبی تنها تفاوتی جزئی با ویزای اصلی دارد که ممکن است افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند به راحتی گول آن را بخورند اما در صورت شناسایی آن توسط سیستم و یا افسر سفارت جرم شناخته می شود و با مجازات همراه خواهد بود.

نحوه استعلام ویزای کانادا برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن

  1. استفاده نکردن از فونت مناسب، زیرا در تمامی نوشته های روی ویزا فونت ها یکسان بوده و از لحاظ رنگی نیز با یکدیگر تفاوتی ندارند.
  2. استفاده از حروف و کلمات اشتباه که معنی و مفهوم را تغییر دهند، این مورد بیشتر در زبان فرانسوی که کمتر کسی با آن آشنا هستند رخ می دهد. از کلمات فرانسوی در شماره سریال ویزای کانادا استفاده می شود.
  3. واترمارک نام و نام خانوادگی در برچسب ویزا باید درج شده باشد
  4. نبودن و یا دارابودن فونت نامناسب برای شماره پاسپورت و تاریخ انقضای ویزا
  5. در ویزای اصلی، از کلمه کانادا در مرکز و بالای کادر استفاده شده و از لحاظ ترازبندی بالا و پایین بسیار دقیق می باشد.
  6. نبود هولوگرام بر روی ویزا
  7. چینش مشخص و تکرار برخی مشخصات دارنده ویزا

این موارد تنها بخشی از فاکتورهای تشخیص ویزای جعلی کانادا هستند.

از جمله مجازاتی که برای افراد خاطی در نظر گرفته می شود میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • 1 تا 3 سال حبس تعزیری است و این عمل در دسته جرایم علیه امنیت کشور شناخته می شود
  • 5 سال محرومیت از ورود به کانادا و ثبت در سوابق متقاضی متخلف
  • بازداشت و زندانی شدن در صورت همکار کردن با افسران مرزی کانادا

از راه های دیگری که میتوان به جعلی بودن ویزا شک نمود، پرداخت هزینه زیاد برای دریافت ویزا می باشد و یا اگر میخواهید ویزای کاری دریافت کنید باید پروسه درخواست را مطابق با دستورالعمل مجوز کار CIC انجام داده باشید. (هزینه دریافت این ویزا 155 دلار کانادا می باشد.)

مشخصات برچسب ویزای کانادا

برچسب ویزای کانادا به دو زبان نوشته شده است (انگلیسی و فرانسوی) از زبان فرانسوی در نوشتن تاریخ صدور و پایان ویزا، مشخصات هویتی و مشخصات پاسپورت استفاده می شود.

نحوه برخورد با افرادی که تاریخ انقضای ویزایشان سر رسیده است چگونه است؟

گاهی اوقات ممکن است افراد، بیشتر از زمانی که برای آنها صادر شده است در کانادا بمانند و بخواهند به صورت قاچاق در آن کشور به فعالیت بپردازند و یا به جعل اسناد تحصیلی در آن زمان بپردازند، از این رو با اینگونه افراد نیز مطابق با قوانین آن کشور برخورد خواهد شد.

نحوه تشخیص ویزای تحصیلی جعلی کانادا

مدارک تحصیلی و کارآموزی دارای بارکد، کد پیگیری و confirmation code هستند که به راحتی می توان اصالت آنها را بررسی نمود.

گواهی ازدواج جعلی کانادا

بسیاری از افراد برای آنکه بخواهند بی دردسر به کشورهای خارجی مهاجرت کنند، به ازدواج های سوری با افرادی که مقیم آن کشور هستند، روی می آورند . تشخیص اینگونه ازدواج ها کار پیچیده ای نیست و اگر افسران مرزی به زوج ها شک کنند، با استفاه از تحقیقات میدانی از افرادی که در محل سکونت فرد هستند میتوانند به سوری بودن ازدواج پی ببرند. البته که این روش تنها یکی از روش های موجد برای شناسایی اینگونه ازدواج ها می باشد.

گواهی عدم سوء پیشینه جعلی برای کانادا

کشورهای خارجی مخصوصا کشور کانادا از ورود افرادی که دارای سوء پیشینه هستند جلوگیری می کند زیرا امنیت ساکنین را در اولویت قرار می دهد. حال اگر فردی به جعل گواهی سوء پیشینه بپردازد و دولت کانادا استعلام آن فرد را بگیرد و متوجه این موضوع شود، آن فرد را مجرم شناخته و محکوم می کند.

دریافت ویزای آسان با دانش آرتا

دریافت ویزای اصلی و معتبر کار دشواری نیست و تنها کافی است با یک متخصص در این زمینه مشورت نمایید و مدارک لازم را به او ارائه دهید. مدت زمان این روند ممکن است بسته به نوع ویزای درخواستی متغیر باشد.

شما میتوانید با کارشناسان ما در دانش آرتا در تماس باشید و یا درخواست خود را جهت مشاوره در سایت ثبت نمایید تا در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس برقرار نمایند.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانم دریا بار
20 ژوئن 2022

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp