info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

مهاجرت خود اشتغالی کانادا به چه صورت است ؟

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
خود اشتغالی

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است. این کشور به دلیل داشتن امکانات مطلوب یکی از مقصدهای ایرانیان می باشد. یکی از روش‎های مهاجرت به این کشور شیوه خود اشتغالی است، اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا یکی از روش‎های سخت، نسبت به سایر روش‌های مهاجرت است. اما اگر شما در این زمینه فردی بااستعداد هستید به‌راحتی ویزای کانادا را دریافت خواهید کرد. در واقع جذب استعدادهای بین‌المللی و متخصصان از سراسر جهان، یکی از اهداف کشور کانادا برای رشد اقتصادی این کشور است. اگر می‌خواهید بدانید که روش‌ مهاجرت خود اشتغالی به کانادا به چه صورت است، تا پایان با ما همراه باشید.

ویزای خود اشتغالی کانادا چیست؟

ویزای خود اشتغالی کانادا یکی از روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور است، این ویزا معمولا به ورزشکاران، هنرمندان و افرادی که در فرهنگ و هنر فعالیت دارند، اختصاص داده می‌شود .فردی که برای دریافت این نوع از ویزا اقدام می‌کند، باید در یک حرفه به صورت مستقل یا خود اشتغال فعالیت داشته باشد. در واقع یکی از معیارهای اصلی برای دریافت این نوع ویزا، داشتن سابقه کار کافی و حرفه‌ای است که باعث راه‌ اندازی یک کسب و کار شخصی می‎شود. کشور کانادا از این طریق افراد با تجربه و متخصص را جذب می‎کند و ویزای خود اشتغالی را به آن‌ها خواهد داد. اما این افراد باید سابقه قابل قبولی در هر یکی از زمینه هایی که فعالیت دارند، داشته باشند تا این امکان برای آن‎ها فراهم شود از طریق دریافت ویزای خوداشتغالی کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا نیاز به چه شرایطی دارد؟

خود اشتغالی، یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های امرار معاش افرادی است که تمایلی به انجام کارهای شرکتی و زندگی کارمندی ندارند. برای اقدام به اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا، شما باید نشان دهید که در زمینه کاری خود از سابقه و تجربه کاری کافی برخوردار هستید. شما باید حداقل 2 سال در زمینه کاری خود داشته باشید. همچنین داشتن یکسال رزومه شرکت در فعالیت‎ها و مسابقات جهانی و یکسال خوداشتغالی نیز قابل قبول است. البته این یک سال برای حداقل تجربه لازم است و هر چه این میزان بیشتر باشد شما امتیاز بیشتری را دریافت خواهید کرد.

تحصیلات، سن، سطح زبان و سایر موارد نیز از شرایط این نوع مهاجرت است و مانند سایر روش‎های مهاجرتی کانادا، شرایط شخص امتیازبندی می‎شود. از دیگر شرایط اخذ این نوع ویزا این است که فرد متقاضی باید گواهی عدم سوءپیشینه را ارائه دهد، از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد و شرایط پزشکی مورد تایید را داشته باشد. فرد متقاضی باید حداقل امتیاز در سیستم امتیازبندی را کسب کند. حداقل امتیاز 35 و حداکثر امتیاز 100 است.

چه مشاغلی امکان اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا را دارند؟

بسیاری از افرادی که قصد دارند در زمینه کاری و حرفه‌ای خود پیشرفت چشمگیری داشته باشند، مهاجرت به کشور کانادا یکی از انتخاب‎های اصلی آن‎ها است. این کشور سالیانه افراد بسیاری را از سراسر دنیا پذیرش می‌کند. در واقع مهاجر پذیری کانادا علاوه ‎بر کمک به این افراد، به رونق اقتصادی این کشور نیز کمک بسیاری خواهد کرد. انواع برنامه‌های خود اشتغالی کانادا، می‎تواند شامل فعالیت‌های فرهنگی مانند: نویسنده، خواننده، روزنامه نگار، آهنگساز، مترجم، نقاش، گوینده اخبار و… باشد.

خوداشتغالی برای فعالیت‌های ورزشی شامل ورزشکار، داور و مربی ورزش است. همچنین خوداشتغالی برای فعالیت‌های کشاورزی شامل مزرعه‌داری، باغبانی و… است. در حالت کلی کسانی که در یک زمینه خاص تخصص کافی دارند و دارای یک شغل مستقل هستند، این امکان را دارند که برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنند. در نتیجه مهاجرت به کانادا از طریق این نوع ویزا، در مرحله اول نیاز به تجربه و مهارت کافی در یک زمینه حرفه‌ای دارد.

برای اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا چه مدارکی مورد نیاز است؟

اگر شما قصد دارید از طریق خوداشتغالی ویزای کشور کانادا را اخذ کنید باید مدارکی را همراه با فرم درخواست خود داشته باشید و آن را ارائه دهید. این مدارک شامل تمام مدارک شناسایی مانند پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، گواهی نامه و گواهی تولد به صورت ترجمه شده است. همچنین همراه داشتن مدارکی مانند گواهی سوابق تحصیلی، مدارک آزمون زبان، مدارک سابقه و تجربه کاری مرتبط، عکس پرسنلی با رعایت شرایطی که در فرم‌های ثبت نام ذکر شده است. اسناد مربوط به سوابق کاری، مدارک مرتبط با سازگاری متقاضی، سند ازدواج یا طلاق، تمامی مدارک شناسایی فرزند، مدارک و اجاره‌نامه محل‌های سکونت فعلی و چند سال گذشته، گواهی تست سلامت، اسناد مربوط به تمکن مالی، گواهی عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری، دعوت‌نامه و یا اسناد تکمیلی، 2 قطعه عکس پرسنلی باکیفیت و رسید پرداخت هزینه‌های مربوط به ارزیابی ویزا و درخواست اقامت ضروری است.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق برنامه خود اشتغالی چه مزیتی برای متقاضیان دارد؟

یکی از دلایل محبوبیت ویزای خوداشتغالی نسبت به سایر روش‌های اخذ دریافت ویزای کانادا مانند ویزای کارآفرینی کانادا این است که داوطلبان برای دریافت این نوع ویزا، نیازی به سرمایه اولیه ندارند؛ درنتیجه برای اخذ ویزای خوداشتغالی تنها نیاز است که شما از بودجه کافی و حمایت از اعضای خانواده خود برخوردار باشید و کسب و کار خود را بر اساس شرایطی که دارید، راه‌اندازی کنند. مزایای دیگر مهاجرت خوداشتغالی به کانادا شامل اخذ اقامت دائم کانادا به محض دریافت ویزای خود اشتغالی، عدم نیاز به نامه پیشنهاد شغلی، نیاز به تنها 2 سال تجربه کاری مرتبط، موقعیت‌های شغلی متعدد و فضایی گسترده برای کارآفرینی است.

مدت زمان صدور ویزای خود اشتغالی کانادا چقدر است؟

اگر شما قصد دارید ویزای خوداشتغالی کانادا را اخذ کنید باید به زمان صدور ویزای خوداشتغالی توجه کنید و براساس آن برنامه‌ریزی کنید. برنامه خوداشتغالی کانادا براساس سیستم امتیازدهی برای متقاضیان اجرا خواهد شد که در آن هر فردی امتیازی را دریافت خواهد کرد. مانند هر مسیر مهاجرت به کانادا، برنامه خوداشتغالی نیز از زمان‌بندی پیروی می‎کند، که این زمان به‌طور تقریبی 15 تا 22 ماه طول خواهد کشید؛ همچنین سایت مهاجرت کانادا برای کمک به متقاضیان، سیستمی را طراحی کرده است که از آن طریق، افراد بتوانند به محاسبه آنلاین مدت زمان صدور ویزای خوداشتغالی کانادا بپردازند. برای استفاده از این سیستم آنلاین، شما باید در ابتدا نوع ویزای خود را انتخاب کنید. سپس باید نوع برنامه کلاس اقتصادی را انتخاب کرده، تا مدت زمان صدور ویزای شما بررسی شود.

نتیجه گیری

کیفیت بالای زندگی، درمان و بهداشت، طبیعت زیبا، تنوع فرهنگی، سیستم آموزشی خوب و اقتصاد مناسب برخی از دلایلی است که باعث می‌شود کشور کانادا یکی از کشورهای برتر برای زندگی باشد و افراد بسیاری تمایل داشته باشند که به این کشور مهاجرت کنند. کار در کانادا با ویزای خود اشتغالی از راه‌های پرطرفدار برای دریافت اقامت دائم کانادا است و بسیاری از افراد برای مهاجرت به کشور کانادا این روش را انتخاب می‎کنند. مشاغل خود اشتغالی تنوع بسیاری دارد. درنتیجه شما باید باتوجه به تخصص و تجربه کاری که دارید شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع ویزای خوداشتغالی به افراد این اجازه را می‌دهد که در شغل مورد نظر خود فعالیت کنند. به عنوان مثال درصورتی که شما تجربه فعالیت ورزشی یا فرهنگی در سطح جهانی را داشته باشید و بتوانید به ارتقای فرهنگ و ورزش کانادا کمک کنید، به ‎راحتی می‎توانید ویزای خوداشتغالی کانادا را دریافت کنید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Admin
03 فوریه 2020

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp