info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

همه چیز درباره مهاجرت به اسپانیا را بدانید

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا در حال حاضر، یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین انتخاب‌هایی است که بسیاری از مهاجرین از آن استقبال می‌کنند. مهاجرت به هیچ عنوان کار آسان و البته شوخی‌برداری نیست. به همین دلیل، با تحقیق کامل و بررسی‌های اصلی در مورد شرایط در مورد مهاجرت به هر کشوری اقدام کنید. ما در ادامه به بررسی کامل شرایط و هزینه‌های مهاجرت به این کشور وسوسه‌انگیز بیشتر خواهیم پرداخت.

کشور اسپانیا را بیشتر بشناسید

اسپانیا از جمله کشورهای بسیار قدرتمند و البته برتر اقتصادی در جهان است. این کشور کهن و قدیمی با آداب و رسوم خاص خود توانسته از گذشته تا به امروز از شرایط‌ مختلف عبور کرده و جایگاه فوق‌العاده‌ای را در بین کشورهای دیگر و برتر قدرت‌های جهانی به دست آورد. شاید باور نکنید اما در حال حاضر اقتصاد این کشور یکی از حائز اهمیت‌ترین‌ها به شمار می‌آید و در رده نوزدهمین اقتصاد برتر جهان جای گرفته است. از بحث اقتصاد که کناره‌گیری کنیم، فرهنگ و آداب و رسوم فوق‌ العاده این کشور باعث شده است تا جزء گزینه های انتخابی برای بسیاری از مهاجرین باشد.

غذاهای مدیترانه، غذاهای داخلی و غذاهای منطقه اقیانوس اطلس سه دسته کلی برای معرفی غذاهای اسپانیایی به شمار می‌آیند که هرکدام محبوبیت خاصی را از آن خود کرده‌اند. یکی از ورزش‌های بسیار پرطرفدار اسپانیایی نیز فوتبال است که در کنار موسیقی و رقص فلامینکو شما می‌توانید ورزش و فرهنگ این کشور را جزء جذاب‌ترین‌ها در نظر بگیرید. حقیقتاً مهاجرت به اسپانیا می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده خاص برای آن دسته از افرادی باشد که قصد دارند رویاهای خود را دنبال کنند.

بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجرت

شما چنانچه به دنبال یک شهر خاص برای مهاجرت به اسپانیا هستید، با بررسی کامل شرایط و هزینه‌ها در سال مادرید، بارسلونا و آلیکانته می‌تواند جزء شهرهای محبوب و البته ایده‌آل برای مهاجرت باشند. مادرید سومین شهر بزرگ اروپا بعد برلین است که پایتخت اسپانیا نیز به شمار می‌آید و یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین شهرهای اسپانیا نیز معرفی شده است.

بارسلونا نیز مهم‌ترین بندر این کشور است و در اروپا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بارسلونا موقعیت استراتژیکی قوی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل، از نظر اقتصادی، ورزشی، بازرگانی، هنری و گردشی یک شهرت جهانی را دست‌وپا کرده است.

آلیکانته نیز دارای جذابیت‌های توریستی و تفریحی بسیار بالایی است و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهاجرین عزیز قرار می‌دهد. می‌توان گفت آلیکانته یکی از شهرهای فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه برای مهاجرت به شمار می‌آید.

در اسپانیا به بهترین شکل ممکن تحصیل کنید

با توجه به معرفی کشور اسپانیا احتمالاً متوجه شده‌اید که تحصیل در این کشور می‌تواند انتخاب تا چه حد مناسبی باشد. تحصیل در اسپانیا فرصت‌های تحصیلی و البته شغلی قابل قبولی را به وجود می‌آورد. حقیقتاً هزینه‌های زندگی در مقاطع مختلف آن‌چنان مقرون به صرفه است که در کنار یک زندگی با سبک بسیار عالی شما را از انتخابی که داشته‌اید پشیمان نخواهد کرد.

دانشگاه‌های اسپانیا همگی رتبه علمی بسیار بالایی دارند و صددرصد باعث افتخار است که شما در یکی از این دانشگاه ها به تحصیل بپردازید. در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی حقیقتاً هزینه تحصیل در این کشور بسیار پایین و اقتصادی برآورد می‌شود.

تبادل علمی و دانشجویی دانشگاه‌های اسپانیا و دانشگاه‌های آمریکا نیز می‌تواند یک فرصت استثنایی و بسیار ایده‌آل به شمار آید. موضوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که اسپانیا از جمله کشورهایی است که نرخ نژادپرستی در آن به شدت پایین است و همین امر می‌تواند شما را به عنوان یک فرد مهاجر ترغیب کند تا به بررسی کامل شرایط و هزینه ها بپردازید. هوای فوق العاده مطبوع این کشور نیز احتیاج به تعریف ندارد؛ زیرا تمامی مردم دنیا می‌دانند که اسپانیا بهترین آب و هوا را در بین کشورهای اروپایی از آن خود کرده است.

راه‌های مهاجرت به اسپانیا

راه‌های مهاجرت به اسپانیا را باید به درستی بشناسید تا انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، ازدواج و تولد می‌توانند روش‌هایی برای مهاجرت شما به این کشور باشند که البته روش‌های گفته شده هر کدام شرایط و مدارک متفاوتی را می‌طلبند. ما به شما توصیه می‌کنیم که سعی کنید همیشه قبل از انتخاب هر کاری خصوصاً مهاجرت، به مشورت با افراد ماهر و با تجربه در این زمینه بپردازید؛ چون که در غیر این صورت شاید شرایط سختی را برای خود به وجود بیاورید.

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار شامل ویزای کار طولانی مدت، ویزای کار فصلی یا ویزاهای دیگری همچون ویزای Au Pair و ویزای Eu Blue Card می‌شوند که البته برای مهاجرت از طریق کار شما باید پیشنهاد کاری از یک کارفرمای معتبر اسپانیایی را دریافت کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به کشور اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری نیز با توجه به تمکن مالی شما امکان‌پذیر است که باید حداقل ۵۰۰ هزار یورو برای خرید ملک در اسپانیا در نظر بگیرید. شما برای دریافت اقامت دائم و تابعیت این کشور اجازه فروش ملک خود را تا مدت‌زمان خاص و معینی نخواهید داشت.

مهاجرت از طریق ازدواج و تولد

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج و تولد نیز یکی از راه‌های دریافت اقامت این کشور است. شما باید با یک فرد اسپانیایی به‌صورت رسمی ازدواج کنید و مدارک شما به‌صورت رسمی ارائه گردد؛ همچنین فرد موردنظر اسپانیایی که شما که قصد ازدواج با وی را دارید نیز باید شغل و ملک معینی داشته باشد. سپس بعد از سه سال شما به‌عنوان یک شهروند اسپانیایی می‌توانید اقامت دائم خود را دریافت کنید.

این نکته را باید در نظر بگیرید که مراجع قانونی باید ازدواج شما را به رسمیت بشناسند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشخص شدن ازدواج صوری، امکان اخراج از این کشور نیز وجود دارد؛ همچنین فرزند شما اگر در خاک این کشور به دنیا بیاید، دولت اسپانیا شناسنامه را با شرایط مشخص برای فرزند شما صادر می‌کند که البته یکی از والدین باید شهروند اسپانیایی باشد.

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل نیز یکی از روش‌های بسیار کارآمد است که متقاضی باید نامه پذیرش خود را از یکی از دانشگاه‌های معتبر اسپانیا دریافت کند. انواع ویزای تحصیل در اسپانیا شامل ویزای دانشجویی کمتر از سه ماه، ویزای دانشجویی کوتاه‌مدت ۳ الی ۶ ماه و ویزای دانشجویی بلندمدت ۶ ماه به بالا است. دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند در اسپانیا به تحصیل بپردازند.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تخصص

شرایط دریافت ویزای کار اسپانیا برای نیرو های کار بین الملی اتحادیه اروپا و سایر کشور ها از قوانین مختلفی تبعیت می کند. به طور کلی نیروی کار اتحادیه اروپا جهت کار در کشور اسپانیا نیاز به اخذ ویزای خاصی نخواهند داشت. اما متقاضیانی که از کشور های دیگر تمایل به دریافت ویزای کار در اسپانیا را دارند، ابتدا لازم است که یک پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما های این کشور برای آن ها صادر شده باشد، تا بتوانند جهت دریافت ویزای کاری اسپانیا اقدامات لازم را انجام دهند.

چنانچه طبق شرایط دریافت ویزای کاری اسپانیا، از طرف کمپانی های این کشور دعوت به همکاری شده اید، می توانید درخواست وقت مصاحبه خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و پس از ارائه وقت، در زمان تعیین شده حضورا به سفارت مراجعه کنید. همچنین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار اسپانیا به شرح زیر می باشد می باشد.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • ارائه نامه پیشنهاد شغلی
  • ارائه مدارک شناسایی(پاسپورت با اعتبار حداقل دو سال، شناسنامه همراه با ترجمه)
  • 4 قطعه عکس پرسنلی
  • ارائه مدرک زبان اسپانیایی
  • نامه عدم سو پیشینه
  • بیمه نامه
  • نامه تمکن مالی
جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ویزای اسپانیا و شرایط آن

۲۱ روز کاری برای جوابدهی ویزای اسپانیا را باید در نظر بگیرید؛ همچنین از جمله شرایطی که برای اخذ ویزا در دستور کار قرار می‌گیرد تمکن مالی، تاریخچه سفر و گردش مالی است. شما به صورت انفرادی و گروهی می‌توانید نسبت به دریافت ویزای اسپانیا اقدام کنیم که البته توصیه ما به شما اقدام از طریق ویزا به صورت تور گروهی است.

کشور اسپانیا شرایط آسانی را برای اخذ ویزا توسط مهاجران در نظر نگرفته است؛ چرا که بسیاری از افراد با داشتن ویزای شینگن اقدام به پناهندگی در کشورهای حوزه اسپانیا کرده‌اند. مدارک مهمی همچون فرم درخواست ویزای اسپانیا، دوقطعه عکس، پاسپورت جدید، رزرو بلیط رفت و برگشت، برنامه سفر، مدارک مربوط به مکان اقامت، تمکن مالی، رسید پرداخت هزینه ویزا، اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی، اصل و ترجمه سند ازدواج و دعوت نامه جزء مدارک لازم برای دریافت ویزا برای مهاجرت به اسپانیا هستند.

مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به اسپانیا

زبان رسمی کشور اسپانیا، اسپانیایی است و شما برای تحصیل در اسپانیا می‌توانید مدرک زبان DELE را نیز دریافت کنید. این مدرک یکی از مدارک زبان اسپانیایی است و می‌تواند برای مهاجرت به اسپانیا استفاده شود.

آخرین آمار از هزینه‌های مهاجرت به اسپانیا

برای بررسی کامل شرایط و هزینه‌ها جهت مهاجرت به اسپانیا برای ویزای شینگن کوتاه ‌مدت در حال حاضر حدوداً برای بزرگ‌سالان ۸۰ یورو، کودکان زیر ۱۲ سال ۴۰ یورو مدنظر قرار گرفته است. ویزای اقامت بلند مدت برای ویزای تحصیلی، ویزای کار یا «Employed Work Visa» ، اقامت (غیر سودآور یا خودحمایتی) ، پیوست به خانواده (ویزای همراه) یا «Family Reunion»، فعالیت‌های فرهنگی و ویزای کار خوداشتغالی اسپانیا نیز ۸۰ یورو است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

برای مهاجرت به اسپانیا چه مدارکی مورد نیاز است؟

حال که در مورد راه‌های مهاجرت به اسپانیا با شما سخن گفته‌ایم، باید در مورد مدارک لازم آن نیز اطلاعاتی در دست داشته باشید. برای انواع روش‌های مهاجرتی شما باید مدارک خاصی را در نظر بگیرید.

  • مدارک مورد نیاز مهاجرت به اسپانیا از طریق کار
  1. گواهی عدم سوءسابقه
  2. پاسپورت
  3. عکس رنگی (پس زمینه سفید) 1 قطعه
  4. تکمیل فرم درخواست ویزای ملی
  5. کارت شناسایی
  6. اجازه کار (توسط وزارت کار)
  • مدارک مورد نیاز مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل
  1. آخرین مدرک تحصیلی
  2. بیمه نامه (افراد زیر 18 سال)
  3. گواهی تمکن مالی
  4. پذیرش از دانشگاه مقصد
  5. مدرک زبان
  6. شناسنامه (کپی از تمام صفحات)
  7. پاسپورت
  8. عکس پرسنلی
  • مدارک مورد نیاز مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری
  1. گواهی سلامت
  2. گواهی عدم بدهی
  3. گواهی تمکن مالی
  4. گواهی عدم سوء سابقه
  5. 4 قطعه عکس
  6. شناسنامه
  7. پاسپورت
  8. اسناد مربوط به مدارک و دارایی
  9. اظهار نامه 3 سال گذشته مالیاتی
  10. سند ازدواج
  11. مدرک شغلی
  • مدارک مورد نیاز مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج
  1. پاسپورت
  2. تکمیل فرم درخواست
  3. گواهی عدم سوء سابقه
  4. گواهی سلامت پزشکی
  5. سند طلاق (درصورت وجود)
  6. گواهی فوت (در صورت وجود)
  7. 4 قطعه عکس پرسنلی

هزینه‌های زندگی در اسپانیا

با بررسی کامل شرایط و هزینه‌ها در سال شما می‌توانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. در حالت کلی این کشور جزء کشورهای گران قیمت برای زندگی نیست و می‌تواند انتخاب ایده آلی باشد. حدوداً 200 تا 4000 یورو برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی، 600 تا 900 یورو حدوداً برای اجاره محل اقامت باید در نظر بگیرید. این نکته را مدنظر داشته باشید که هر کدام از شهرهای اسپانیا با توجه به موقعیتی که دارد می‌تواند هزینه‌های متفاوتی را محاسبه کند.

بهترین مشاغل در اسپانیا کدم‌اند؟

شغل‌های خاصی در کشور اسپانیا حقیقتاً درآمد بالا و قابل توجهی را از آن خود کرده‌اند. شغلی همچون مدیر اتاق عمل درآمدی حدود 11100 یورو را برآورد می‌کند. متخصص روانسنج، مدیر بخش رادیولوژی، متخصص پرتو درمانی و رادیولوژیست نیز به ترتیب هرکدام درآمدی به صورت تقریبی 11500 یورو، 11800 یورو،12500 یورو و 13200 یورو را شامل می‌شوند، اما متخصص طب سنتی هم درآمدی حدوداً 14100 یورویی را به دست می‌آورد. ارتودنتیست، متخصص بیهوشی، جراح مغز و اعصاب و متخصص قلب و عروق هم به ترتیب 14800، 15200، 16700 و 19800 یورو درآمد خود را به رخ می‌کشند. ما در مورد چند نمونه از شغل‌های پردرآمد و شرایط و روش‌های مهاجرت به اسپانیا با شما صحبت کرده‌ایم، این‌چنین می‌توانید انتخابی آگاهانه را تجربه کنید.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Admin
24 فوریه 2017

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp