info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

پذیرش انواع بورسیه های استرالیا و نیوزلند

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
دیدگاه‌ها برای پذیرش انواع بورسیه های استرالیا و نیوزلند بسته هستند دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
بورسیه تحصیلی استرالیا و نیوزلند

استرالیا و نیوزلند از جمله پرطرفدارترین مقاصد تحصیلی در دنیا هستند. دانشجویان بسیار زیادی از سراسر دنیا تلاش زیادی برای بورسیه شدن در دانشگاه‌های مختلف انجام می‌دهند. برای بورسیه شدن در کشور استرالیا و نیوزلند باید شرایط ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید در مقاطع تحصیلی گوناگون به این کشورها بروید. شما به نقاط قوت خود را در زمینه‌های متعدد در نظر گرفته و از طریق یکی از روش‌های بورسیه استرالیا و نیوزلند را بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره بورسیه استرالیا و نیوزلند با ما همراه شوید‌.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا

اخذ بورسیه تحصیلی در کشور استرالیا به صورت رقابتی انجام می‌شود. از آنجایی که کشور استرالیا دانشگاه‌هایی را با رتبه علمی بسیار بالا دارد، افراد زیادی تقاضای بورسیه تحصیلی در این کشور دارند. هر ساله تعداد کمی از افراد در این رقابت سر بلند شده و بورسیه می‌شوند. بسته به اینکه در هر سال تحصیلی چه افرادی تقاضای بورسیه شدن در دانشگاه استرالیا دارد شانس شما متفاوت می‌شود. باید از همان اوایل تحصیل خود به دنبال دریافت نمرات بالا و آموزش در یک مهارت خاص باشید تا شانس بیشتری برای قبولی داشته باشید.

از شرایط مهم اخذ بورسیه استرالیا می‌توان به ریزنمرات شما در رشته‌های تحصیلی ما قبل اشاره کرد. شما باید نمرات مرتبط با رشته مورد نظر برای ادامه تحصیلات را به دانشگاه ارائه نمایید. هرچه این ریز نمرات بالاتر باشد، رتبه تحصیلی شما بهتر ارائه شود شما شانس بیشتری برای بورسیه شدن دارید. نمره بالا در مدرک زبان انگلیسی نیز از زیر شرایط لازم برای بورسیه شدن در کشور استرالیا است. نمره آیلتس شما باید بالا باشد تا بتوانید به راحتی در دانشگاه با دانشجویان و اساتید ارتباط بگیرید‌.

شما باید در دانشگاه‌های استرالیا به زبان انگلیسی آموزش ببینید و مهارت زبان انگلیسی شما اهمیت زیادی دارد. باید در آزمون‌های زبان به نمرات قابل قبولی دست پیدا کنید و این نمرات را برای دریافت بورسیه ارائه دهید.‌ آزمون‌های گوناگون دیگر نیز برای بورسیه تحصیلی استرالیا برگزار می‌شود که شما باید در این آزمون‌ها شرکت کرده و نتایج قابل قبولی داشته باشید. این آزمون‌ها در زمینه‌های گوناگون برگزار شده و برای هر یک از آنها باید نمره مناسبی دریافت کنید.

ارائه مقالات، اسناد وفعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیز می‌تواند تاثیر زیادی برای تحصیل در استرالیا داشته باشد. اگر شما مقالات و کتاب‌هایی را چاپ کنید که مورد تایید دانشگاه‌های استرالیا باشد شانس بیشتری برای بورسیه شدن دارید. اکثر افرادی که در بورسیه پذیرفته می‌شوند مدارک و مقالات زیادی را به دانشگاه ارائه می‌کنند. داشتن سابقه کاری تجربه کارآموزی و افتخارات ورزشی نیز از شرایط دیگر برای اخذ بورسیه استرالیا هستند. اگر شما در سطح کشوری و بین‌المللی اختراعی را ثبت کرده باشید و در جشنواره‌های مختلف افتخاراتی را داشته باشید، می‌توانید تاثیر زیادی در بورسیه شدن خود داشته باشید. از شرایط دیگر می‌توان به خدمات اجتماعی برای بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های استرالیا اشاره کرد.

انواع بورسیه های دانشگاهی استرالیا

از بورسیه‌های دانشگاه استرالیا می‌توان به بورسیه‌های تحقیقاتی بین‌المللی دانشگاه سیدنی اشاره کرد. این دانشگاه افرادی که واجد شرایط برای دریافت مدرک پژوهشی کارشناسی ارشد هستند را دعوت به تحصیل می‌کند. بورسیه‌های بین‌المللی دانشگاه مک کواری از دیگر بورسیه‌های این کشور هستند‌. بورسیه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملبورن و بورسیه‌های بین‌المللی آدلاید نیز از دیگر بورسیه‌های تحصیلی استرالیا محسوب می‌شوند. بورسیه‌های تحصیلی تکمیلی بین المللی فلیندرز و بورسیه قائم ‌مقام دانشگاه چارلز داروین و نیو ساوت ولز برای دانشجویان مستعد از دیگر بورسیه‌ها به شمار می‌روند.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند

اشخاصی که سابقه تحصیلی خوبی دارند می‌توانند در دانشگاه‌های مختلف نیوزلند تحصیل کنند. بورسیه نیوزلند با توجه به نمرات بالا و معدل خوب شما امکان‌پذیر شده و جهت دریافت بورسیه خود باید درخواست دهید. در نیوزلند می‌توان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بورسیه تحصیلی را دریافت کنید. از شرایط لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور نیوزلند میتوان به مدرک زبان انگلیسی اشاره کرد. از شرایط دیگر تعهد افراد به کار در این کشور به مدت دو ساعت پس از پایان تحصیلات است. اگر شما با دریافت بورسیه تحصیلی به این کشور بروید باید پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود دو سال در این کشور شاغل شوید.

بورسیه های مختلف نیوزلند

در کشور نیوزلند می‌توان در مقاطع مختلفی تحصیل کرد. بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی شامل بورسیه UC  و بورسیه  ABD می‌شود. بورسیه UD  یک بورسیه بین‌المللی بوده و هزینه‌های ده تا بیست دلاری نیاز دارد. بورسیه ADB از دانشگاه آکلند دریافت می‌شود. از بورسیه‌های مقطع کارشناسی ارشد می‌توان بورسیه دانشگاه بین المللی اتاگو اشاره کرد. بورسیه دانشگاه ویکتوریا نیز از بورسیه‌های مقطع کارشناسی ارشد محسوب می‌شود. بورسیه تحصیلی نیوزلند در مقطع دکترا شامل بورسیه تحقیقاتی نیوزلند و بورسیه دانشگاه اتاگو میشوند. هر کدام از این بورسیه‌ها با شرایط گوناگون در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند. برای تحصیل در کشور نیوزلند و در هر یک از این دانشگاه‌ها باید هزینه‌های مختلفی را در نظر بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در نیوزلند

برای تهیه مدارک جهت دریافت بورسیه تحصیلی نیوزلند باید دقت بسیار زیاد داشته باشید. ممکن است تهیه مدارک چندین ماه زمان ببرد. پذیرش در دانشگاه‌های عادی با دریافت بورسیه تحصیلی تفاوت بسیار زیادی دارد. افراد زیادی از سراسر دنیا درخواست بورسیه تحصیلی داشته و باید از میان این تعداد، افراد کمی برای تحصیل در دانشگاه نیوزلند انتخاب شود. دقت در تهیه و تدوین مدارک اهمیت بسیار زیادی برای تایید شما در دانشگاه‌های گوناگون دارد.

حتما از یک مشاور برای ارائه مدارک خود کمک بگیرید تا بتوانید مدارک را با دقت بالاتری تهیه نمایید. مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی در نیوزلند شامل مدارک هویتی می‌شود. ارائه آدرس ایمیل و سوابق تحصیلی گذشته برای تحصیل در رشته مرتبط در زمینه تحصیلی خود اهمیت زیادی برای شما دارد. گواهی‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌اید نیز می‌تواند کمک زیادی برای بورسیه شدن شما باشند. اگر در هر زمینه‌ای مهارت دارید باید مدارک لازم را در این زمینه ارائه کنید تا جزو افراد برتر برای بورسیه شدن باشید. ارائه کلیه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه آن‌ها و توصیه‌نامه دانشگاه نیز از دیگر مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی در نیوزلند هستند.

بورسیه های تحصیلی نیوزلند و استرالیا چه منفعتی برای شما دارند؟

تحصیل در نیوزلند و استرالیا و دریافت بورسیه‌های تحصیلی آن‌ها باعث می‌شود که شما بتوانید مدارک معتبر را پس از پایان تحصیلات خود دریافت نمایید. این مدارک به شما کمک می‌کند که در شغل مورد نظر خود پیشرفت زیادی داشته باشید و برای دریافت شغل دچار مشکل نشوید. اگر بتوانید با داشتن ریز نمرات بالا و ارائه مدارک مناسب بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند و استرالیا را دریافت کنید، می‌توانید درآمد بالایی از طریق شغل‌های گوناگون به دست آورید. پیشرفت شما پس از تحصیل در استرالیا و نیوزلند بسیار چشمگیر است. برای دریافت مشاوره تحصیلی با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که برای شما توضیح دادیم بسیاری از افراد برای دریافت بورسیه استرالیا و نیوزلند تلاش زیادی می‌کنند. در هر سال رقابت بسیار جدی در میان افراد زیادی از سراسر دنیا در کشور استرالیا و نیوزلند انجام می‌شود. تنها افراد کمی هستند که در این رقابت پیروز شده و می‌توانند در مقاطع گوناگون و رشته‌های تحصیلی مختلف در این کشورها تحصیل کنند. تحصیل در استرالیا و نیوزلند طرفداران بسیار زیادی را داشته و افراد کمی هستند که بورسیه این کشورها را دریافت می‌کنند. برای دریافت بورسیه استرالیا و نیوزلند باید مدارک هویتی و مدارک گوناگون تهیه و ارائه نمایید. پس از تایید مدارک شما و قبولی از طرف دانشگاه مورد نظر، می‌توانید به تحصیل در این کشورها بپردازید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های مجموعه ما تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

Admin
08 اکتبر 2019

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp