info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

معرفی بهترین سفارت‌های آمریکا برای ایرانیان

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
سفارت آمریکا

بهترین سفارت آمریکا برای ایرانیان در کشور‌های همسایه قرار دارد و هر کدام مزایای خاصی دارند. به دلیل نبودن سفارت آمریکا در کشورمان ایران باید به کشور‌های همسایه برای گرفتن ویزا مراجعه کنید. انتخاب کشور مناسب در سرعت نوبت دهی و بررسی صلاحیت دریافت ویزا تأثیر دارد. تنوع انتخاب زیادی برای شما وجود دارد اما باید بهترین سفارت آمریکا را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید. کشور‌های ارمنستان، امارات، عمان، عربستان و…. همگی این خدمات را ارائه می‌دهند. برای آشنایی با هر یک از این سفارت خانه و خدماتی که ارائه می‌دهند در ادامه با ما همراه باشید.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

سفارت آمریکا در کشور‌های همسایه ایران

از آن جایی که آمریکا هیچ سفارتی در ایران ندارد برای گرفتن ویزا باید به کشور‌های دیگر رفت. معمولاً انتخاب یک کشور در نزدیکی ایران بهتر است و نیاز به طی کردن مسافت زیادی نیست. در ادامه همسایه‌هایی که سفارت آمریکا در کشور آن‌ها وجود دارد را برایتان معرفی خواهیم کرد.

کشور ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشور‌های همسایه نزدیک است که سفر به آن جا کار بسیار آسانی خواهد بود. اگر برای گرفتن ویزا عجله دارید باید از طریق سفارت کشور ترکیه اقدام کنید. خیلی راحت با یک پرواز چند ساعته به ترکیه رفته و نسبت به گرفتن ویزا اقدام کنید. سفارت آمریکا در ترکیه، واقع در شهر آنکارا است. رفتن به ترکیه بدون ویزا امکان‌پذیر است اما هزینه‌های بالایی خواهد داشت.

کشور ارمنستان

گرفتن ویزا از کشور ارمنستان کار بسیار آسانی برای ایرانیان به حساب می‌آید. ورود به کشور ارمنستان نیازی به ویزا ندارد و شما معطل نخواهید شد. ارمنستان در شمال کشور قرار دارد و با هزینه کم سفر زمینی می‌توانید به آن جا بروید. هزینه‌ها در کشور ارمنستان بالا نیست و سفر راحتی خواهید داشت. نکته خیلی جالب، تسلط کارکنان سفارت به زبان فارسی است و با زبان ارمنستانی و انگلیسی نیزمی‌توانید صحبت کنید. وقت گرفتن از این سفارت به دلیل مراجعه زیاد، کمی سخت و زمان بر خواهد بود. در جواب سؤال بهترین سفارت آمریکا برای دریافت ویزا کدام سفارت است؟ باید به سفارت ارمنستان اشاره کرد.

کشور امارات

کشورامارات در جنوب کشور ما قرار دارد و از راه هوایی می‌توان به این کشور سفر کرد. سفارت آمریکا در این کشور وسعت خیلی زیادی دارد و خیلی سریع در خواست‌ها بررسی می‌شوند. در دبی نیز می‌توانید با زبان فارسی در سفارت صحبت نمایید. دبی از نظر زیبایی و توریستی یک شهر بزرگ جهانی به شمار می‌رود. قبل از ورود به این کشور باید ویزای توریستی دریافت کنید.

مزایا و معایب کشور‌های مختلف برای گرفتن ویزای آمریکا

هر کشور ویژگی‌های خاصی دارد و با توجه به ظرفیت خود می‌تواند خدماتی را ارائه کند.

مصاحبه در سفارت ارمنستان

آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان: ارمنستان، ایروان، منطقه ۰۰۸۲، خیابان اول آمریکایی

شماره تماس سفارت آمریکا در ارمنستان: ۳۷۴۱۰۴۶۴۷۰۰

  • مزایا: تسلط کارکنان سفارت به زبان فارسی، سفر بدون ویزا، هزینه‌های اقامتی کم، مسیر زمینی و نزدیک
  • معایب: سفارت کوچک و با ظرفیت کم، حجم کار خیلی بالا به دلیل مراجعه زیاد، سرعت بررسی پایین، محدودیت گرفتن ویزا در صورت ریفیوز شدن تا ۶ ماه
  1. مصاحبه در سفارت ترکیه

آدرس سفارت آمریکا در آنکارا: U. S. Embassy Ankara ۱۴۸۰ Sokak No. ۱ CukurambarMahallesi۰۶۵۳۰ Çankaya Ankara – Türkiye

شماره تلفن سفارت آمریکا در آنکارا: ۹۰۳۱۲۲۹۴۰۰۰۰

  • مزایا: تسلط کارکنان به زبان فارسی، سفر بدون ویزا، سفر‌های زیاد به این کشور، امکان سفر زمینی به ترکیه، ساختمان بزرگ سفارت، عملکرد نسبتاً خوب در بررسی درخواست‌ها
  • معایب: آنکارا شهر گردشگری نیست، پیگیری کم در بررسی برخی از پرونده‌ها، محدودیت گرفتن ویزا در صورت ریفیوز شدن تا ۲۴ ماه
  1. مصاحبه در سفارت امارات

آدرس کنسولگری آمریکا در دبی: ۸ شارع السیف،Umm Hurair۱دبی، امارات متحده عربی

شماره تماس کنسولگری آمریکا در دبی: ۹۷۱۴۳۰۹۴۰۰۰

  • مزایا: تسلط کارکنان سفارت به زبان فارسی، برخورد خیلی خوب کارکنان سفارت، شهر توریستی، سرت بالا در بررسی درخواست‌ها، عدم محدودیت گرفتن ویزا در صورت ریفیوز شدن
  • معایب: نیاز به اخذ ویزا برای ورود، آب و هوای نامناسب در تابستان، عملکرد ضعیف در پرونده‌های لاتاری

تعیین وقت مصاحبه در سفارت آمریکا

قبل از سفر به کشور‌های مختلف برای گرفتن ویزای آمریکا باید از سفارت وقت مصاحبه بگیرید. گرفتن وقت مصاحبه نیز شرایط خاص خود را دارد و به‌راحتی انجام نمی‌شود. در برخی از سفارت‌های آمریکا از ۶ ماه قبل باید نوبت بگیرید تا امکان مصاحبه داشته باشید. ابتدا از طریق راه‌های ارتباطی مختلف باید نسبت به گرفتن وقت مصاحبه اقدام کنید. زمانی که به شما وقت مصاحبه داده می‌شود فرصت خواهید داشت تا مدارک خود را آماده کنید تا در زمان مصاحبه به مشکل بر نخورید.

شاید این سؤال در ذهنتان به وجود بیاید که کدام سفارت آمریکا بهتر است؟ دقت داشته باشید شرایط پذیرش در این سفارت‌ها همگی طبق قوانین آمریکا است و تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت‌ها در نحوه سفر شما به آن کشور و شرایط کشور میزبان دارد. انجام مصاحبه با حضور شما در سفارت انجام می‌شود و امکان مصاحبه غیر حضوری وجود ندارد. کشور‌های دیگری نیز در زمینه گرفتن ویزای آمریکا می‌توانند مفید باشند.

کشور‌هایی مانند تایلند، لبنان، گرجستان و… وقت مصاحبه به شما می‌دهند. اما کشور‌هایی که قبلاً نام بردیم شرایط خیلی بهتری برای ایرانیان دارند. در زمان مصاحبه مدارک مهمی از جمله پاسپورت، فرم‌های درخواست ویزا و غیره را آماده کرده و به همراه خود ببرید. بهترین راه گرفتن نوبت نیز از طریق سایت‌های رسمی سفارت آمریکا در هر کشوری است. گرفتن وقت نیاز به مراجعه حضوری ندارد و به صورت آنلاین و به سادگی انجام می‌شود. مؤسسات مهاجرتی موجود در ایران می‌توانند شما را برای گرفتن نوبت راهنمایی کنند.

سخن پایانی

قطعا تا اینجا با بهترین سفارت آمریکا برای ایرانیان آشنا شده‌اید. در نهایت انتخاب بین سفارت‌های مختلف به عهده خودتان است و با توجه به شرایطی که دارید باید این انتخاب را به انجام برسانید. هر سفارت ویژگی‌های خاص خود را دارد و نحوه رفتن به آن کشور نیز متفاوت است. اگر مکان پرواز و سفر هوایی ندارید باید سفارت‌های با راه زمینی را انتخاب کنید.

اگر امکان گرفتن ویزای موقت برای حضور در این کشور‌ها را ندارید به کشوری مراجعه کنید که نیاز به ویزا ندارد. برای اطمینان از انتخاب بهترین سفارت آمریکا در کشور‌های همسایه ایران باید با افراد باتجربه در این حوزه مشورت کنید. همکارانمان در این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه گرفتن ویزا و مهاجرت در خدمت شما هستند. می‌توانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید. تجربیات خود از گرفتن ویزا را در اختیار ما قرار بدهید.

.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میلاد یوسفی
01 اکتبر 2023

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp