info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

مشاغل مورد نیاز استان آلبرتا

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
مشاغل مورد نیاز آلبرتا

در دهه‌های اخیر، یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد متخصص، مهاجرت کاری به کشور‌های خارجی است؛ چرا که شرایط کار در برخی از کشورها، بسیار مطلوب‌تر بوده و افراد می‌توانند رفاه بیشتری داشته باشند. حال کانادا همیشه یکی از بهترین کشورهای اروپایی، برای مهاجرت کاری به شمار می‌رود. در میان استان‌های کانادا، ایالت آلبرتا بیشترین تقاضا را برای مهاجرت کاری دارد. این استان در سال ۲۰۲۲ بالاترین میزان پذیرش نیروی کار خارجی را داشته است. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص کار در ایالت آلبرتا و مزایای مهاجرت کاری به این استان، کامل‌ترین توضیحات را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه بمانید.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا

آلبرتا بهترین و پررونق‌ترین اقتصاد را در میان استان‌های کانادایی، دارا است. این استان به علت دارا بودن منابع طبیعی همچون نفت و گاز، در حوزه صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل توانسته بخش تولید خود را گسترش دهد، و همین سبب شده که در سال ۲۰۲۲نیازمند نیروی کار متخصص خارجی باشد. حال مهاجرت کاری به آلبرتا نیز، طرفداران زیادی پیدا کره است. آشنایی با مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا در کانادا، می‌تواند در هنگام  تصمیم گیری در خصوص مهاجرت کاری بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل در ادامه لیستی کامل از مشاغل پرتقاضا در این استان را، نام برده‌ایم:

برنامه نویسی و توسعه نرم افزار

کانادا را می‌توان بهشت متخصصان برنامه نویسی توصیف کرد. در این کشور صنعت کامپیوتر رو به رشد بوده، و همین سبب شده که نیاز به برنامه‌نویسان در آلبرتا بیش از پیش احساس شود. پیدا کردن کار در حوزه برنامه‌نویسی در آلبرتا، ممکن است کمی دشوار باشد. اما در این استان همیشه برای یک برنامه‌نویس متخصص کار وجود خواهد داشت. یک برنامه‌نویس حرفه‌ای می‌تواند در آلبرتا در سال تا ۱۵۰ هزار دلار نیز درآمد داشته باشد.

پزشکی

از دیگر مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا در کانادا می‌توان به کادر درمان و پزشکی اشاره کرد. آلبرتا در سه سال اخیر به علت ظهور پاندمی کرونا، با کمبود پزشک مواجه گردید؛ به همین دلیل در حال حاضر نیز، بازار کار پزشکان در این ایالت رونق خوبی دارد. در این ایالت پزشکانی خارجی که در کانادا فارغ و التحصیل شده‌اند، آسان‌تر می‌توانند در مراکز درمانی استخدام شوند. اما در حالت کلی آلبرتا برای پزشکان مهاجر دیگر نیز، بازار کار مطلوبی فراهم کرده است.

بیزینس کوچ‌ها

آلبرتا به علت بستر و زیرساخت مناسبی که دارد، در جذب سرمایه گذاران نیز موفق عمل کرده است. این استان کانادایی در سال گذشته هزاران سرمایه‌گذار خارجی را پذیرش کرده است. حال با ورود سرمایه‌گذاران، آلبرتا به منطقه‌ای مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار تبدیل شده است؛ به همین دلیل بیزینس کوچ یا مشاور کسب و کار نیز، از مورد نیازترین مشاغل در این استان تلقی می‌شوند.

مهندسی برق

از دیگر مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا در کانادا می‌توان به مهندسی برق اشاره کرد. آلبرتا یک استان صنعتی بوده، و طبیعی است که بستر شغلی مناسبی برای متخصصین برق داشته باشد. یک برقکار ساختمان یا مهندس برق حرفه‌ای در این کشور، می‌تواند تا ۱۵۰هزار دلار در سال نیز درآمد داشته باشد.

مهمترین مزایای کار در ایالت آلبرتا کانادا

کار در ایالت آلبرتا برای مهاجران، مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت؛ در نتیجه همین مسئله سبب گردیده است که این استان، هر ساله ده‌ها هزار نیروی کار خارجی را پذیرش کند. در ادامه به بررسی مهمترین مزایای کار در آلبرتا، پرداخته‌ایم:

درآمد بالا

در درجه اول مهمترین فاکتور مثبتی که سبب شده متخصصین خارجی به کار در آلبرتا علاقه‌مند باشند، درآمد بسیار بالا است. درآمد ساده‌ترین مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا در کانادا نیز، بسیار بالاتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است؛ همچنین هزینه‌های زندگی و نرخ تورم در این ایالت بسیار پایین بوده، و هر فرد با شش روز کار در هفته نیز، به راحتی می‌تواند مخارج خود را تامین کند‌.

امنیت شغلی

دیگر مزیت مهمی که کار در استان آلبرتا برایتان به همراه دارد، امنیت شغلی است. درصد امنیت شغلی نیروی کار خارجی در آلبرتا، بسیار بالا است. به طوری که معمولا افراد تا سال‌ها با کارفرمایان خود همکاری داشته و نیازمند تغییر شغل نخواهند بود‌.

آسان بودن فرآیند یافتن کار

یافتن کار در یک کشور خارجی قطعا چالشی بزرگ خواهد بود. اما مهاجران خارجی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آلبرتا، کار مورد نظر خود را پیدا کرده و فرآیند یافتن شغل بسیار آسان خواهد بود.

یادگیری مهارت‌های جدید

آلبرتا را می‌توان مهد متخصصین و افراد کاردان در رشته‌های مختلف دانست. به همین علت با کار در این ایالت، می‌توانید از تجربیات این اشخاص بهره‌مند شده، و مهارت‌های خود را نیز ارتقا دهید.

ساعات کاری منعطف

ساعت کاری در این ایالت معمولا تا پنج بعد از ظهر به اتمام رسیده، و دو روز در هفته نیز تعطیل خواهد بود؛ به همین دلیل افراد قطعا رضایت بیشتری از کار خود خواهند داشت.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

 

آشنایی با اصلی‌ترین شرایط کار در ایالت آلبرتا

برای کار در ایالت آلبرتا می‌بايست افراد دارای برخی شرایط باشند. شروط کار در این ایالت، با سایر استان‌های کانادایی متفاوت بوده، و گاها همین موارد می‌توانند روند مهاجرت را برای افراد دشوار سازند. در زیر اصلی‌ترین شرایط کار در آلبرتا  را، ذکر کرده‌ایم:

  • افراد باید کمتر از ۴۰ سال سن داشته باشند، تا برای مهاجرت کاری پذیرفته شوند؛ چرا که، در سنین بالاتر مهاجرت از طریق شغل دشوار‌تر خواهد بود.
  • برای کار در مشاغل مورد نیاز ایالت آلبرتا در کانادا می‌بايست افراد به زبان انگلیسی مسلط باشند. در واقع متقاضیان باید حداقل دارای مدرک آیلتس ۵باشند.
  • مهاجران خارجی باید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشند.
  • سطح تحصیلات هر فرد باید حداقل در مقطع کاردانی یا کارشناسی باشد. اما گاها افرادی که تخصص زیادی داشته و دارای مدارک بین المللی هستند نیز، به راحتی برای مهاجرت کاری در این استان پذیرفته می‌شوند.
  • افراد باید برای ورود به بازار کار آلبرتا، ویزای دائم یا موقت خود را از طریق کنسولگری کانادا دریافت کنند‌.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی مشاغل مورد نیاز در آلبرتا پرداختیم. می‌توان نتیجه گرفت که افراد با کار در این استان، می‌توانند کیفیت زندگی خود را افزایش داده و در رشته‌های پردرآمدی مشغول به کار شوند؛ همچنین مهاجرت کاری به آلبرتا نیز، شرایط نسبتا سخت گیرانه‌ای دارد.

 

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Admin
15 آگوست 2019

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp