info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

سرمایه گذاری در استرالیا

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا یکی از روش‌های مهاجرت بسیار عالی به شمار می‌آید که در حال حاضر بسیار مورد توجه و استقبال مهاجران عزیز قرار گرفته است. استرالیا به دلیل موقعیت عالی خود در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و حتی سبک زندگی قطعاً یکی از انتخاب‌های اصلی مهاجران باهوش است. شما چنانچه در ادامه همراه ما باشید، می‌توانید به صورت آگاهانه از این روش عالی و مطمئن برای مهاجرت خود استفاده کنید.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

استرالیا کجاست؟

قبل از اینکه در مورد مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا با شما صحبت کنیم، بهتر است اطلاعاتی مختصر و مفید در مورد این کشور داشته باشید. می‌توان گفت استرالیا یکی از پهناورترین کشورهایی است که ما بین اقیانوس‌های آرام و هند قرار گرفته است. زبان اکثر مردم این کشور انگلیسی است، اما زبان انگلیسی زبان رسمی در نظر گرفته نشده است.

آب و هوای این کشور معتدل، گرم و خشک و البته استوایی است. واحد پول این کشور نیز به دلار استرالیا محاسبه می‌شود و می‌توان گفت شاخص امید به زندگی در این کشور ۸۳ سال در نظر گرفته شده است. از نظر اقتصادی نیز استرالیا در رتبه سیزدهم اقتصاد برتر دنیا قرار گرفته است که البته بخش کشاورزی و بازرگانی توانسته اقتصاد این کشور را سر پا نگه دارد؛ همچنین صنعت گردشگری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هدف ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

هدف اصلی استرالیا زمانی که شما را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 ترغیب می‌کند، این است که سرمایه‌گذاران زیادی را به این کشور جذب کند تا بتواند به ایجاد مشاغل بیشتری در این کشور کمک کند. با وجود مشارکت اقتصادی، قطعاً این کشور می‌تواند به نقش پررنگ مهاجران پی ببرد. جهت دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در این کشور، شما می‌توانید از دو مدل ویزا استفاده کنید که می‌توان گفت ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری موقت و ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری دائم هر کدام انواع ویزای سرمایه‌گذاری در این کشور را مشخص می‌کنند.

نوع موقت این سرمایه‌گذاری به صورت کوتاه مدت است. حداقل ۸۰۰ هزار دلار را باید متقاضی برای این نوع سرمایه‌گذاری در نظر بگیرد. اما ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری دائم برای آن دسته از افرادی است که ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری موقت را به دست آورده‌اند و در حال حاضر شرایط سرمایه‌گذاری و اقامت خود را مناسب می‌دانند.

مزایا اخذ ویزای سرمایه گذاری در سال 2022

از جمله مزایایی که می‌توان بابت اخذ ویزای سرمایه گذاری در سال 2022در نظر گرفت، می‌تواند حقوق شهروندی و دریافت بیمه خصوصی باشد که یکی از مزایای اصلی برای مهاجران و علی الخصوص مهاجران ایرانی به شمار می‌آید.

البته ناگفته نماند که فرد مهاجر به آزمون زبان انگلیسی نیازی ندارد. برای دریافت پاسپورت استرالیایی قطعاً ویزای سرمایه‌گذاری می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما از طریق این ویزا می‌توانید در هر بخش و حتی نقطه‌ای این کشور اقامت خود را انتخاب کنید. امکانات کار، اقامت و مهم‌تر از همه راه‌اندازی کسب و کار و همچنین اقامت دائم بعد از 3 سال جزء مزایای اصلی به‌شمار می‌آید. حقیقتاً در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا و کانادا شما شرایط ساده‎تری را برای گرفتن اقامت در استرالیا می‌توانید در نظر بگیرید.

زمان دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا 2022 شما 2 سال را حدوداً باید در نظر بگیرید. یک ماه را به آماده‌سازی مدارک خود اختصاص دهید و یک ماه دیگر نیز اقدامات لازم برای دریافت دعوت‌نامه را باید در نظر بگیرید. بعد از اینکه دعوت‌نامه را دریافت کرده‌اید،2 سال زمان لازم است تا ویزا از طریق اداره مهاجرت برای شخص شما صادر گردد. در برخی از شرایط این زمان ممکن است کمتر یا بیشتر محاسبه شود که شرایط شما در اینجا می‌تواند تعیین‌کننده زمان دریافت این نوع ویزا باشد.

امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در سال 2022 به امتیازبندی نیاز دارید که در اینجا امتیاز سن، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. معمولاً سنین ۲۵ تا ۳۲ سال می‌توانند امتیاز بیشتری را کسب کنند. ولی افراد ۴۵ تا ۴۹ سال هیچ امتیازی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. از لحاظ تحصیلی نیز بالاترین مدرک متقاضی می‌تواند امتیاز بیشتری را به خود اختصاص دهد. برای مدرک دکترا ۲۰ امتیاز، لیسانس و فوق لیسانس ۱۵، فوق دیپلم و دیپلم هرکدام 10 امتیاز را در نظر گرفته‌اند.

همچنین سطح یادگیری شما از زیان انگلیسی نیز امتیاز خاص خود را دارد. سطح عالی ۲۰ امتیاز سطح خوب 10 امتیاز و متوسط هیچ امتیازی ندارد. از لحاظ سابقه کاری در خارج از استرالیا 3 الی 4 سال 5 امتیاز، 5 الی 7 سال 10 امتیاز، 8 الی 10 سال 15 امتیاز است. از لحاظ سابقه کاری در داخل استرالیا نیز 1الی2 سال 5 امتیاز، 3 الی 4 سال 10 سال، 5 الی 7 سال 15 سال و 8 الی 10 سال نیز 20 امتیاز را به دست می‌آورد.

صندوق‌های تائید شده برای سرمایه گذاری در استرالیا

برای مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا، شما باید پول خود را در صندوق‌هایی که تأیید شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنید. 20% برای سرمایه‌گذاری خطر پذیر، 30% برای شرکت‌های نوظهور و 50% برای سرمایه گذاری‌های متوازن در نظر گرفته شده است. از ابتدای ژوئیه 2021 دولت استرالیا این نحوه سرمایه‌گذاری را ایجاد کرده است. برای استفاده از این صندوق‌های تأیید شده باید با مشاورین ماهر و با تجربه در این حوزه مشورت کنید که کارشناسان ما در این سایت، آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا زیرکلاس‌های خاص خود را مشخص می‌کند که ساب کلاس 188 (نوآوری و سرمایه گذاری تجاری (موقت)) به صورت جریان سرمایه‌گذار و ساب کلاس  188 (نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری (موقت)) به صورت جریان سرمایه‌گذار ویژه مدنظر قرار گرفته است.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا

شرایطی که در جریان سرمایه‌گذاری در استرالیا می‌توانید در نظر بگیرید، این گونه است که دارایی شما باید 2.5 میلیون دلار قبل از سرمایه‌گذاری در 2 سال قبل باشد؛ همچنین دارایی می‌تواند به نام شما و یا همسر شما باشد. زیر 55 سال، 65 امتیاز یا بیشتر، نامزد توسط دولت ایالتی یا منطقه‌ای و در پایان بررسی این شرایط نیز این نوع ویزا تنها 5 سال اعتبار دارد.

برای دریافت ویزای جریان سرمایه‌گذار ویژه نیز 5 میلیون دلار لازم است و دارایی می‌تواند به نام شما یا همسر شما باشد. محدودیت سنی در این نوع ویزا وجود ندارد ولی همانند شرایط جریان سرمایه‌گذار نامزد توسط دولت ایالتی و یا منطقه‌ای و 5 سال اعتبار را باید در نظر بگیرید. ویزای 188 درست است که 5 سال اعتبار دارد، اما می‌توان بعد از 3 سال هم‌جهت دریافت اقامت دائم وارد عمل شد.

ویزای سرمایه گذاری 888

ویزای سرمایه‌گذاری 888 یکی از راه‌های اصلی برای دریافت اقامت دائم است. برای آن دسته از مهاجرانی که دارای ویزای 132 هستند، اقامت دائم فوری را مدنظر قرار می‌دهند. در سال 2021 تغییراتی اعمال شد، این‌چنین که ویزای 132 بسته می‌شود و فرد مهاجر باید با ویزای موقت سپری کند تا قادر باشد با استفاده از ویزای سرمایه‌گذاری 888 درخواست خود را مبنی برای اقامت دائم استرالیا ارائه دهد.

البته قبل‌تر نیز ویزای 188 اقامت 4 ساله را شامل می‌شد و سپس برای دریافت اقامت دائم اقدامات لازم را انجام می‌دادند. در حال حاضر ویزای 188 اقامت 5 ساله را به وجود آورده، اما مهاجر بعد از 3 سال می‌تواند به اقامت دائم بیندیشد و البته باید شرایطی را نیز در نظر بگیرید.

جاب آفر

قدم به قدم از مشاوره تا اقامت همراهتان هستیم 

سخن پایانی

هرآنچه برای مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا مورد نیاز است را در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم. بدون شک، استرالیا می‌تواند ارزش شروع یک زندگی جدید را داشته باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای گفته شده از طریق سرمایه‌گذاری می‌توانید با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Admin
28 دسامبر 2017

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp