info@artaapplyabroad.com

PHONE

02128421819

09910026784

artaapply

artaapplyabroad

پیگیری پرونده

بورسیه دانشگاه تورنتو برای ایرانیان

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
0 دیدگاه
موضوع این نوشته را وارد کنید
بورسیه دانشگاه تورنتو

کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است، زیرا دارای دانشگاه‌های معتبر در سطح جهان است. این کشور به ‎دلیل داشتن دانشگا ه‌های برتر و کیفیت سطح بالای زندگی توانسته است، طرفداران بسیاری را برای مهاجرت و تحصیل به خود جلب کند. دانشگاه تورنتو بزرگ‌ترین دانشگاه این کشور است که در شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه از سه پردیس اصلی سنت جورج، میسیساگاو اسکاربوروتشکیل شده است که در شهر تورنتو و اطراف آن واقع شده‌اند. دانشگاه تورنتو در سال 1827 میلادی تاسیس و در سال 1926 عضو انجمن دانشگاه‎های آمریکایی شد. این انجمن شامل دانشگاه‌های مختلف از ایالات متحده آمریکا است و فقط دارای دو عضو کانادایی است که دانشگاه تورنتو یکی از آن‎ها است. اگر می‎خواهید درباره بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان چگونه است؟

این دانشگاه معتبر این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان بین المللی بتوانند در یکی از بهترین دانشگاه‎ های جهان تحصیل کنند و در صورت واجد شرایط بودن از این بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا استفاده کنند. در واقع دانشجویانی که پیشرفت تحصیلی خوبی داشته باشند، در این دانشگاه شناخته می‎شوند و می‌توانند از این بورسیه تحصیلی استفاده کنند. این بورسیه، هرساله به دانشجویان ارائه می‎شود و ایرانیان می‎توانند این بورسیه را دریافت کنند. اما باید به این نکته توجه کنید که بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا بسیار رقابتی است. برخی از این بورسیه ها هزینه شهریه، کتاب و هزینه‌ های اقامتگاه را به مدت چهار سال برای دانشجویان پرداخت می‎کند. دانشجویان باید برای دریافت بورسیه تحصیلی، درخواست خود را مستقیم به دانشگاه ارائه دهند، زیرا این دانشگاه با هیچ عامل و آژانسی برای بورسیه تحصیلی همکاری ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‎کنیم که متقاضیان مراقب ایمیل های تقلبی که دریاقت می‎کنند، باشند.

دانشگاه تورنتو بعد از سانحه پرواز اوکراین در تهران، برای تکریم یاد و خاطره آن‎ها یک صندوق بورس تحصیلی ایجاد کرده است که مبلغ بورسیه تحصیلی آن به دانشجویانی که فارغ التحصیل از ایران هستند و قصد دارند، تحصیل خود را در دانشگاه تورنتو ادامه دهند، اعطا می‎شود. در واقع با راه اندازی بورسیه دانشگاه تورنتو بسیاری از علاقه ‎مندان می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند. شما می‎توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان به سایت رسمی این دانشگاه مراجعه کنید.

رشته‌ های دانشگاه تورنتو

رشته تحصیلی در انتخاب کشوری که شما می‎خواهید برای تحصیل به آن کشور مهاجرت کنید، تاثیر دارد. شما قبل از درخواست مهاجرت تحصیلی، باید درباره دانشگاه‌ ها و رشته‌ هایی که در آن کشور ارائه می‎شود، تحقیق کنید. دانشگاه تورنتو در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجو می‎پذیرد.در این دانشگاه، بیشتر از 700 برنامه تحصیلی برای مقطع کارشناسی و بیش از 200 برنامه تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود. این تنوع بالا، شانس شما را برای پذیرش در رشته موردنظرتان بیشتر خواهد کرد.اگرچه نمی‌توان تمام رشته‌ها را نام برد، اما همه این رشته‎ها در حوزه‌علوم انسانی و اجتماعی، علوم زیستی، علوم فیزیک و ریاضی، تجارت و مدیریت، علوم کامپیوتر، شاخه‌های مختلف مهندسی، حرکت‌شناسی و تربیت‌بدنی، موسیقی و معماری دسته بندی شده اند.

هزینه شهریه دانشگاه تورنتو

یکی از موضوعاتی که برای تحصیل و بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان باید به آن بپردازیم وضعیت هزینه تحصیل در این دانشگاه است. هزینه تحصیل در این دانشگاه برای هر دانشجو یکسان نیست و هر فردی نسبت به مقطع و رشته تحصیلی که دارد، باید هزینه متفاوتی را پرداخت کند. اما درحالت کلی کشور کانادا کشوری مقرون به صرفه است. البته بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان باعث کاهش شهریه برای دانشجویان خواهد شد. هزینه تحصیل در دانشگاه تورنتو با توجه به انتخاب رشته متفاوت است. به‌ عنوان مثال هزینه تحصیل در رشته‌های پزشکی در این دانشگاه بیشتر از سایر رشته‌ها است. همچنین شهریه در دوره کارشناسی ارزان‌ تر از دوره دکتری است، اما به دوره دکتری و کارشناسی ارشد می‌تواند بورسیه تعلق بگیرد.

برای پذیرش در دانشگاه تورنتو کانادا چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

اگر شما قصد دارید در یکی از دانشگاه‌ های کانادا تحصیل کنید، ابتدا باید اجازه تحصیل در این کشور را داشته باشید. شما باید درخواست اجازه تحصیل را به وزارت آموزش مربوطه ارسال کنید تا نامه‌ای برای شما صادر شود. پس از دریافت این نامه شما باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر ارسال کنید. پذیرش در دانشگاه تورنتو به این صورت است که نمرات و مدارک تحصیلی شما به‌طور کامل بررسی می‌شود و اگر شما نمره های بالایی را کسب کرده باشید و مدارک ‌تحصیلی‌تان کامل باشد، این دانشگاه شما را پذیرش خواهد کرد. درصورت پذیرش شما، ایمیلی جهت تایید مدارکتان برای شما از طرف دانشگاه ارسال خواهد شد.

باید به این نکته توجه کنید که برای اینکه شما در دانشگاه تورنتو پذیرفته شوید، باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. همچنین لیست نمرات دوره تحصیل شما باید در سطح بالایی باشد. اگر درخواست شما برای بار اول رد شد، یک‌بار مهلت بازدید دوباره مدارک دارید. برای پذیرفته شدن شما در دانشگاه تورنتو کانادا باید ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه تحصیل، در این دانشگاه را دارید.

راه اندازی بورسیه دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو به یاد کسانی که در سانحه غم انگیز پرواز هواپیمایی بین المللی اوکراین در تهران، درگذشتند یک فاند تحصیلی برای بزرگداشت این دانشجویان، راه اندازی کرده است. هشت نفر از این افراد عضو فهرست اعضای جامعه دانشگاه تورنتو بودند .با راه اندازی بورسیه دانشگاه تورنتو از طریق این بنیاد، به دانشجویان ایرانی و دانشجویان خارجی بین المللی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، بورسیه و کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌شود.

زمان تحصیل در دانشگاه  تورنتو

زمان تحصیل در هر رشته و دانشگاه با یکدیگر متفاوت است. برخی از رشته‌ها علاوه‌ بر سال‌هایی که فرد در دانشگاه تحصیل می‌کند، باید چندسال نیز مشغول تحصیل عملی باشد. اما به‌طور کلی در دانشگاه تورنتو برای مقطع لیسانس هر دانشجو باید چهار سال درس بخواند و برخی از رشته‌ ها سه سال طول خواهد کشید. ترم‌های دانشگاه تورنتو سه ترم است که شامل ترم پاییز، زمستان و بهار یا تابستان است. در دانشگاه تورنتو ترم پاییز از ماه سپتامبر تا دسامبر یعنی از اواسط مهر تا آذر است. ترم زمستان از ژانویه تا آوریل یعنی از بهمن تا اردیبهشت است و ترم تابستان نیز از اواسط می شروع می‌شود که همان ماه خرداد است.

مزیت تحصیل در دانشگاه تورنتو

تحصیل در دانشگاه تورنتو و یا راه اندازی بورسیه دانشگاه تورنتو برای دانشجویان مزایای بسیاری دارد. این دانشگاه دارای امکانات بسیاری است، به‌ همین دلیل یکی از انتخاب‌های دانشجویان ایرانی برای تحصیل است. تجهیزات ورزشی در این دانشگاه فوق العاده است. این دانشگاه دارای 3 کمپ دانشجویی، 800 کلوپ دانشجویی و 44 کتابخانه است.دانشگاه تورنتو بسیاری از رشته‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین درصورت تحصیل در این دانشگاه شما بعد از فارغ‌التحصیلی می‌توانید به‌ راحتی شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید، مخصوصا اگر در رشته‌های فنی تحصیل کرده باشید. در واقع دانشگاه تورنتو محیطی عالی برای آشنایی با افرادی است که برای کار و تحصیل شما مفید هستند.

نتیجه گیری

بهترین دانشگاه کانادا، یعنی دانشگاه تورنتو در شهر تورنتو واقع شده است. این دانشگاه محل تحصیل بسیاری از افراد معروف جهان بوده است. دانشگاه تورنتو در بین دانشگاه‌های بین‌المللی در سراسر جهان از رتبه خوبی برخوردار است و هرساله پذیرای هزاران دانشجو از داخل و خارج از کانادا است. بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا برای ایرانیان محبوبیت بالایی دارد. اگر شما می‌خواهید در کنار تحصیلیک زندگی آکادمیک، امکانات ورزشی عالی و زندگی شهری را تجربه کنید، این دانشگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Admin
16 ژانویه 2020

ساعات فعالیت دانش آرتا

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.
توجه داشته باشید موسسه در روزهای شنبه تعطیل می باشد.

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی استرالیا و نیوزلند
موضوع این نوشته را وارد کنید
Admin

پذیرش انواع بورسیه های استرالیا و نیوزلند

دیدگاه‌ها برای پذیرش انواع بورسیه های استرالیا و نیوزلند بسته هستند
08 اکتبر 2019
×

 

به دانش آرتا خوش آمدید

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× WhatsApp